• Anonym

Fråga: Hur tar jag reda på om killen på jobbet är intresserad utan att göra det alltför uppenbart?

Har en kille på jobbet som attraherar mig och jag tycker att han tittar på mig på ett särskilt sätt också.
    Han är nyseparerad enligt ryktet och jag har ingen aning om han har någon ny.

Jag är gift men skulle gärna ha en liten oskyldig flirt.
    Hur tar jag reda på om han är intresserad utan att fråga rakt ut eller "fläka ut mig" alltför uppenbart?

Kan ju tillägga att han är chef (inte min) och det är inte jag så det gäller ju att det inte blir något som kan räknas som trakasserier åt något håll.

det skulle vara kul med svar från både killar och tjejer :)

• Svar på tråden Fråga: Hur tar jag reda på om killen på jobbet är intresserad utan att göra det alltför uppenbart?
  • Anonym (ttt)
    Anonym skrev 2010-04-30 07:37:29 följande:
    Jag tycker att det är OK att min man flirtar på jobbet.
    Jag skulle tycka att han var en rätt trist Nisse om han inte gjorde det och var helt immun mot alla tjejer utom mig.
    Att ge han kroppskontakt lite spontant så där är nog att flirta. Typ lägg handen på hans axel eller underarm när du säger nåt till honom.
    Jag gillar kvinnlig uppmärksamhet men kan vara jävligt blind för flirtar men trägen vinner. Kroppskontakt. Ögonkontakt. (Jag behöver nog en hand på visst ställe för att fatta. Så döv är jag)
  • Anonym (Lollo)
    Anonym skrev 2010-04-30 07:05:57 följande:
    Jag vill ha bekräftelse av en annan man. Inget mer.
    Helt rätt. Go girl!
  • wolf666
    Anonym (Lollo) skrev 2021-12-20 22:12:10 följande:
    Helt rätt. Go girl!
    Precis, tycker att kvinnor bör ta för sig mer. Män däremot behöver inte bekräftas, är bara äckligt.
  • Anonym (sådär)
    wolf666 skrev 2021-12-22 08:36:59 följande:
    Precis, tycker att kvinnor bör ta för sig mer. Män däremot behöver inte bekräftas, är bara äckligt.
    Tja, Lollo verkar vara en rabiatfeminist som tycker att kvinnor får göra saker män inte får och att det är helt ok att förnedra män. I en annan tråd tyckte hon att det var helt ok för en kvinna att vara otrogen för enligt henne så "har kvinnor ibland inget annat val" Tomte
  • wolf666
    Anonym (sådär) skrev 2021-12-22 13:01:55 följande:
    Tja, Lollo verkar vara en rabiatfeminist som tycker att kvinnor får göra saker män inte får och att det är helt ok att förnedra män. I en annan tråd tyckte hon att det var helt ok för en kvinna att vara otrogen för enligt henne så "har kvinnor ibland inget annat val" Tomte
    Så är det ju. Kvinnor är ju känslostyrda så då har dom inget val. Det fina är att dom då heller inte har något ansvar för sina handlingar. Lite behändigt ändå kan man tycka.
  • Anonym (sådär)
    wolf666 skrev 2021-12-22 13:20:08 följande:
    Så är det ju. Kvinnor är ju känslostyrda så då har dom inget val. Det fina är att dom då heller inte har något ansvar för sina handlingar. Lite behändigt ändå kan man tycka.
    Nja, de flesta kvinnor gillar nog inte heller otrohet, men våran kära Lollo verkar ha en ganska könsstyrd moralkompass Drömmer
  • Anonym (kaffedraken2)
    Verkar finnas många kvinnor som anser att dom kan göra och säga vad som helst, och gärna dömer män, och tycker att allt som män gör är fel, utan att vara tokfeminister.
    Det räcker att dom kvinnorna är hycklare. Såna känner jag. Många här på Familjeliv håller med hycklarna.
  • Anonym (kaffedraken2)
    wolf666 skrev 2021-12-22 13:20:08 följande:
    Kvinnors känslor är finare, tycker kvinnor. Män har 2 känslor. En är när han är hungrig. Sen finns det en annan känsla som han har. När han tänker med en viss kroppsdel.
    När det gäller kvinnor så är han bara ute efter en sak. Han har inte lika fina känslor som kvinnor har. Kärlekskänslor t ex.
  • Anonym (Lollo)
    Män i grupp?
  • wolf666
    Anonym (Lollo) skrev 2021-12-23 14:27:46 följande:
    Män i grupp?
    Vill du vara otrogen med flera samtidigt nu CoolTungan ute??
  • Anonym (Grant Cherry)
    Anonym (linaLo) skrev 2010-05-02 00:58:17 följande:

Dessutom vet du att han förmodligen är i sorg för att saker med hans ex inte funkade. För mig låter det "messed up". Oavsett om det var han som tog initiativet att ta slut. Om du bryr dig om honom och inte kåtar upp dig själv bara, vänta tills han kommit över henne och försök inledda något då. Varför vill du bedra din man?

är det schysst att kåta upp en man, bara för att ni kvinnor vill få bekräftelse från andra?
Svar på tråden Fråga: Hur tar jag reda på om killen på jobbet är intresserad utan att göra det alltför uppenbart?