• puss

Vad är en "bra mamma"? Hur mäter man vem som är "bäst"?

bästa mamman ska ju koras. och folk ska rösta. jag vete fan vem som är bäst? nån kanske nyper sina barn i smyg, vad vet jag? hur fan ska vi kunna veta det?

oerhört märkligt. har man det svårt av nåt skäl, är man "bättre" bara för det? fattiga singelmammor är bättre än gifta rika mammor?

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Vad är en "bra mamma"? Hur mäter man vem som är "bäst"?
  • puss

om nån skulle nominera mig skulle det låta så här:

PUSS - rik gift jobbar ett par timmar om dan, skriker åt barnen och dricker öl.

fet chans liksom. och ändå känner jag mig bäst?

• Tow2Mater

Det kan inte mätas. Så att kora någon som "bäst" är bara rena dumheterna. Precis som skvallertidningarnas "vackraste" korningar, suck.

• Tottelina

Ja detta var bara dumt men det ville ju inte FL höra..

• Kajee

Håller med. Blir nästan lite illa berörs av en sån tävling. Tänker inte befatta mig med den heller eftersom det mest känns konstigt.

?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • puss
    Jennie med ie skrev 2010-05-13 21:41:34 följande:
    Snyftigaste storyn gör bästa mamman, tydligen...
    verkligen
  • puss

fler åsikter?

• Mirme

Ja men vänta nu jag måste ju helt enkelt klassa som bästa mamman, jag är helt säker på det jag känner mig bäst!

Får jag också vara med i nomineringen

Mirme - Gift, jobbar så mycket att hon ser barnen för lite (lite snyftigt va?), serverar makaroner med ketchup ibland, smygsurfar medan hon läser pekböcker och pussar sina barn varje dag!

Kunde inte FL komma på något bättre? Men egenligen är det väl inte en tävling för "bästa mamman" utan bästa snyft-historien om en mamma".

• puss

mirme, jag kan inte tänka mig nån bättre mamma än du

Svar på tråden Vad är en "bra mamma"? Hur mäter man vem som är "bäst"?