Min sambo har ingen sexlust..
Känner att jag håller på att gå under snart.. vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag och min sambo har varit tillsammans i 3,5 år. Han har aldrig haft mycket till sexlust, men det senaste året har det verkligen börjat tära på vår relation.. Han är helt nöjd med sex 1 gång varannan månad eller så.. Medan jag vill ha sex i princip varje dag.. Vi är i 25-års åldern båda två. Jag har frågat honom vad detta kan bero på, men han säger att han alltid varit såhär.. och att han tycker jag är jättesexig, fin osv, men att han inte har något behov av sex.
Sedan vi träffades har han inte runkat en enda gång. Detta resulterar i att han får utlösning i sömnen ibland. Jag frågade honom för ett tag sen hur ofta han överhuvudtaget tänker på sex, och svaret blev tilllslut kanske var 3:e dag. Jag frågade honom om det finns NÅGOT som gör honom tänd, om han reagerar på en skitsnygg tjej på stan, en sexig film eller liknande, men han menar att han inte blir kåt alls.. Har t om frågat honom om han är homo.. men det är han inte säger han.
Jag pallar inte mer nu. Jag är ung, kåt, och vill känna mig som en åtrådd, attraktiv kvinna.. Jag vill ha ett passionerad förhållande. Sex är grymt viktigt för mig... Det har gått såpass långt att jag börjar tänka på andra män.. Jag ser inte min sambo som en sexuell varelse. Jag tänder inte på honom. Ändå har jag försökt allt känns det som; köpt sexiga underkläder, förfört honom på diverse olika sätt, provat oljor, leksaker osv.. men inget hjälper.
När vi väl har sex är det så lamt.. Jag vill att han tar tag i mig, hårt, verkligen VISAR hur kåt han är.. Men det händer inte.
Nu har jag bett honom gå och testa sig för att se om han har testosteronbrist..
Jag orkar fan inte mer nu.. Jag älskar honom, men det har ju blivit ett vänskapsförhållande..
Någon som känner igen sig? Eller har några råd att komma med..? Vet inte vad jag ska ta mig till.