• Svar på tråden 2 åring röker 40 cigg om dagen
  • Eisa

Shit alltså. Det där innebär lika stor mängd rök som en vuxen rökare drar i sig, fördelat på mindre lungyta. KOL here I come. Hej syrgastub. Tjenare lungcancer. Läget rullstolslivet?

• Anton Chigurh
    rasajj skrev 2010-05-30 15:21:58 följande:
     Kaffe ar ocksa beroendeframkallande och inte alldeles jattenyttigt. Men det ses som nagot kul och gulligt nar man ger kaffe till sma barn...
    Jodå, min bäste saargr, kaffe har visat sig motverka  Alzheimer, och även Parkinson tror jag dom nämnde, så det är förbannat nyttigt. Och det skadar inte att börja i tid.

Ang rökningen håller jag såklart helt med, men som jag sa tidigare, försök se det positiva med det, han får förmodligen lättare med att hålla vikten !!!
    Don't run, you'll only die tired - US Sniper Team.
  • Hallonröd
    Arnold Braunsweiger skrev 2010-05-30 21:00:34 följande:
     kaffe har visat sig motverka  Alzheimer, och även Parkinson tror jag dom nämnde, så det är förbannat nyttigt.
    Jaha...typiskt, jag som aldrig lärt mig tycka om kaffe. Bara därför så kommer jag säkert få både Alzheimer och Parkinson  {#lang_emotions_undecided}
    // Bad sound kills good music...
  • Anton Chigurh
    Hallonröd skrev 2010-05-30 21:14:58 följande:
    Jaha...typiskt, jag som aldrig lärt mig tycka om kaffe. Bara därför så kommer jag säkert få både Alzheimer och Parkinson 
    Prova med mycket socker, mycket mjölk samt mycket brännvin, så skall du se att det går ner. Och lite får man faktiskt offra för en fullgod hälsa.
  • Smultron ett

korkade människor.

Jag är den som är den!
  • Hallonröd
    Arnold Braunsweiger skrev 2010-05-30 21:22:42 följande:
    Prova med mycket socker, mycket mjölk samt mycket brännvin, så skall du se att det går ner. Och lite får man faktiskt offra för en fullgod hälsa.
    *Hmm*...mycket brännvin låter kul...{#lang_emotions_smile}....men då bli jag väl alkoholist säkert...{#lang_emotions_undecided}
    Få se nu,  Alzheimer/Parkinson vs. alkoholist....tufft val...som pest eller kolera {#lang_emotions_foot_in_mouth} 
    Äsch,  det är nog roligare att vara alkoholist i detta fall...{#lang_emotions_dreamer}

*springer och brygger mig en kanna kaffe* {#lang_emotions_tongue_out}
    // Bad sound kills good music...
  • rasajj
    Arnold Braunsweiger skrev 2010-05-30 21:00:34 följande:
    Jodå, min bäste saargr, kaffe har visat sig motverka  Alzheimer, och även Parkinson tror jag dom nämnde, så det är förbannat nyttigt. Och det skadar inte att börja i tid.Ang rökningen håller jag såklart helt med, men som jag sa tidigare, försök se det positiva med det, han får förmodligen lättare med att hålla vikten !!!
    jojo.. Manga pastar att soja ar nyttigt ocksa.. Anda tills man inser att det inte ar det.
    I am right 97% of the time. Nobody cares about the other 4%.
  • Anton Chigurh
    rasajj skrev 2010-05-30 23:13:29 följande:
    jojo.. Manga pastar att soja ar nyttigt ocksa.. Anda tills man inser att det inte ar det.
    Det där uttalandet passar ju in på mycket. LCHF tex......................
Svar på tråden 2 åring röker 40 cigg om dagen