• Väntarochlängtar

Bästa sajten enligt dig att boka hotell (el annat boende) utomlands... Alltså - din favoritsajt när det gäller hotellbokningar utomlands!

Den långa rubriken talar väl för sig själv

• Svar på tråden Bästa sajten enligt dig att boka hotell (el annat boende) utomlands... Alltså - din favoritsajt när det gäller hotellbokningar utomlands!
  • LinW

Vi använder oss av hotellin.se för att jämföra hotellpriser. Sedan hamnar vi oftast  på agoda när vi bokar, de tycks vara lite billigare än andra hotellsajter.

• karmasus
    www.resfeber.se
    De har ganska trevliga erbjudande. Vi var i Barcelona fre-sön (bra restider!) för 2300 kr/pers inkl flyg och 5-stjärnigt hotell i centrala Barcelona.
  • MrsB2011

Hittills har jag bara bokat familjesemestrarna med ving och fritidsresor :P
    haha..
    kan tillägga att jag alltid flyger från lite mindre flygplatser med och orkar inte ta mig ända till stockholm, göteborg osv.. med barn..

• MamaPapa

hotels.com och superbreak.com

Speciellt den sista kan man få kanonpris på hotellrum lite i sista minuten som är "mystery hotel". Det är generellt 4-stjärniga hotell som inte vill skylta med att de inte har fullt. Det står inte hotellnamnet (det får du när du bokat) men kopierar man beskrivningen och googlar kan man lista ut vilket hotell det är.

• Aimee68

Reseguiden gillar vi👍lätt överskådligt och vi har hittat bra och prisvärda hotell.

Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • amoma33
    http://www.booking.com är den i särklass bästa sajten för att boka hotell. Du behöver inte lägga ut pengar i förväg. Det är lätt att boka av och att boka om och utbudet är mycket bra. Jag har nu använt dem vid över fem tillfällen och det har fungerat bra hela tiden.
Svar på tråden Bästa sajten enligt dig att boka hotell (el annat boende) utomlands... Alltså - din favoritsajt när det gäller hotellbokningar utomlands!