• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • FragileAngel
    I Blackrose I skrev 2011-02-23 20:49:03 följande:
    Tack gumman för din röst och dina komplimanger. KyssHjärtaNalle
    Så lite så schnygging
  • JuliaåRonjasmammis
    Michisen skrev 2011-02-25 17:04:50 följande:
    Jag avgiftade mig från FL och skaffade fejjan istället. :D
    Jamen, då ÄR det ju du! Jag misstänkte det, men så var jag osäker eftersom du skrivit förut att du inte hade Fejjan!

Vi "pratade" alldeles nyss med varandra...Drömmer
    Don't mess with my integrity!
  • Michisen
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-02-25 17:14:23 följande:
    Jamen, då ÄR det ju du! Jag misstänkte det, men så var jag osäker eftersom du skrivit förut att du inte hade Fejjan!

Vi "pratade" alldeles nyss med varandra...Drömmer
    Yay! Friend me, friend me now, nu när jag ändå är inne på den mörka sidan. :D
  • JuliaåRonjasmammis
    Michisen skrev 2011-02-25 17:37:21 följande:
    Yay! Friend me, friend me now, nu när jag ändå är inne på den mörka sidan. :D
    Done! Flört

Don't mess with my integrity!
  • FragileAngel
    Michisen skrev 2011-02-25 17:04:50 följande:
    Jag avgiftade mig från FL och skaffade fejjan istället. :D
    Ditt största misstag någonsin. Beroende ännu?

• Michisen
    FragileAngel skrev 2011-02-25 17:41:10 följande:
    Ditt största misstag någonsin. Beroende ännu?

Det är värre än heroin...

Fast jag hittade min biologiske far på fejjan - har inte träffat honom mer än en gång när jag var sexton.
    Nu kan jag dagligen läsa om vad han borrat hål i. Ytterst spännande.
  • FragileAngel
    Michisen skrev 2011-02-25 17:51:57 följande:
    Det är värre än heroin...

Fast jag hittade min biologiske far på fejjan - har inte träffat honom mer än en gång när jag var sexton.
    Nu kan jag dagligen läsa om vad han borrat hål i. Ytterst spännande.
    Jag hittade halva min släkt på fejjan
  • Michisen
    FragileAngel skrev 2011-02-25 17:52:36 följande:
    Jag hittade halva min släkt på fejjan
    Jo, jag med. Fast de flesta av de andra har jag ändå haft lite mer kontakt med. :D
  • FragileAngel
    Michisen skrev 2011-02-25 18:05:59 följande:
    Jo, jag med. Fast de flesta av de andra har jag ändå haft lite mer kontakt med. :D
    Det hade ju inte jag, men nu har jag fått det. Hittade tom mina halvsystrar på fejan som jag aldrig ens träffat. Det va kul. Snoka är också kul.... och när folk komenterar ens kort... och status... och... ja allt.

u p p m ä r k s a m h e t     ä r     g  u  l  d
  • I Blackrose I
    FragileAngel skrev 2011-02-25 13:30:28 följande:
    Så lite så schnygging
    Hjärta
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • FragileAngel
    I Blackrose I skrev 2011-02-25 18:46:28 följande:
    Hjärta
    {#emotions_dlg.flower}
  • trollbottom

Från inget till vips en sida. Nu får ni ju lugna ner er, min FL dos blir snabbt för hög numera

Vänd dig inte till ondskan, om du föredrar lycka framför olycka.
  • Michisen

Min tog alldeles tvärstopp efter några sidor om att orsaken till att pojkar absolut inte får ha klänning beror på att det är genetiskt förutbestämt att de inte kan ha klänning eller rosa.

...fast det var visst okej. Om det tillhörde deras kultur. Eller religion. Eller om de var skottar. Eller om de ville det.

Uff.
  • NoMansWoman

Här var det livat.... eller inte... Drömmer

Inte så oskyldig som jag ser ut att vara
  • trollbottom
    Michisen skrev 2011-02-26 20:17:07 följande:
    Min tog alldeles tvärstopp efter några sidor om att orsaken till att pojkar absolut inte får ha klänning beror på att det är genetiskt förutbestämt att de inte kan ha klänning eller rosa.

...fast det var visst okej. Om det tillhörde deras kultur. Eller religion. Eller om de var skottar. Eller om de ville det.

Uff.
    Jo, jag är ju där och nosar med men känner bara att jag vill kräkas. Och eftersom jag inte kan kräkas längre så försöker jag undvika sånt som får mig att vilja kräkas
  • Michisen
    trollbottom skrev 2011-02-26 22:20:06 följande:
    Jo, jag är ju där och nosar med men känner bara att jag vill kräkas. Och eftersom jag inte kan kräkas längre så försöker jag undvika sånt som får mig att vilja kräkas
    ...det är därför jag så sällan går in på FL nu för tiden...
  • trollbottom
    Michisen skrev 2011-02-28 17:40:48 följande:
    ...det är därför jag så sällan går in på FL nu för tiden...
    Ungefär så är det för mig med. Eller jag är inne och läser lite här och där men orkar sällan skriva något
  • HäckHäxan

Hmmmm varför ser jag denna som nyligen aktiv men inget nytt inlägg Obestämd

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?