• Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 

Det påpekas allt oftare att stämningen har blivit hård och rå på FL och jag håller med. Men jag undrar ändå om vi inte gillar det? Vi är ju ett ganska stort gäng som ofta möts i olika debatter och det är ganska lätt att peka ut vilka som alltid är inblandade i de hetaste diskussionerna. 

Jag personligen har några favoriter som ofta går mig på nerverna som fan och vars åsikter jag sällan delar. Men jag vill absolut inte att de ska försvinna från FL. Jag gillar dem på något vis och det skulle kännas tomt utan dem.

På samma vis vet jag att det finns folk som tycker att jag är ett förbannat stolpskott men ändå följer de slaviskt mina trådar och har gjort sedan lååång tid tillbaka och då kan jag inte låta bli att undra om det finns någon form av hatkärlek även där?  Hur ligger det till egentligen? Gillar vi varandras sällskap trots allt?

OBS  Skriver man i denna tråden ger man sitt godkännande till att folk diskuterar ens medverkan på FL. Dock inte till påhopp och elakheter. 
  • Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?
  • SilverEmma

Gillar vissa mer & andra mindre. Dina trådstarter TS dras jag automatiskt till då dom brukar beröra intressanta ämnen.

Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • puss

ok, kom igen

det är tammefan roligt nästan jämt
  • Anonyhm
    puss skrev 2010-06-09 19:44:37 följande:
    ok, kom igen
    Dig gillar jag lite kantigt Ibland tycker jag att du är helt omöjlig att diskutera med men du är jävligt rolig. 
  • Eisa

Vid debatter - ja, det är en hatkärlek

men det störda är att ingen fattar när det är på allvar, när någon faktiskt är i äckligt stort behov av stöd, nä då ska det käftas ändå

• Anonyhm
    Eisa skrev 2010-06-09 19:46:53 följande:
    Vid debatter - ja, det är en hatkärlek

men det störda är att ingen fattar när det är på allvar, när någon faktiskt är i äckligt stort behov av stöd, nä då ska det käftas ändå
    Det håller jag med om. Det är jävligt lågt och de flesta medlemmar jag hat/gillar är inte sådana som sparkar på någon som redan ligger. Det är en jäkla skillnad på att vara gåpåig i en debatt om något allmänt och att börja kritisera och ifrågasätta någon som mår dåligt/är rädd/behöver stöd osv. Det är faktiskt mest osmakligt. 
  • SilverEmma
    Eisa skrev 2010-06-09 19:57:48 följande:
    Oh no I'm a trådkiller.
    Hellre du än jag.........

(...dämmit...)
    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • Anonyhm

Eisa gillar jag väldigt mycket även om jag inte alltid håller med henne i diskussioner om barn

• Anonyhm

Bara att denna tråden inte engagerar fler visar på en stooooor minskning av aktivitet på FL. I höstas svämmade trådar som denna över på 5 minuter. 

• Eisa
    Anonyhm skrev 2010-06-09 20:02:15 följande:
    Eisa gillar jag väldigt mycket även om jag inte alltid håller med henne i diskussioner om barn
    Inte? Det har jag inte märkt. Vad skulle det kunna vara som skiljer?
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?