• Frivolten

Dessa billiga ergonomiska bärselar på Tradera..

www.tradera.com/NY2010-Baby-Barsele-Bla-Ergonomisk-Saker-Nackstod-Luva-auktion_302593_114111409

Är det nån som provat dessa? Funkar dom?
    Ni som är vana selanvändare, ser dom bra ut?
    Jag är total nybörjare på det här med selar, men tycker remmarna bak i ryggen ser lite sådär ut. Att det inte ser helt optimalt ut.. men vad vet jag?!
    De finns ju i överflöd på Tradera och är dom bra, är det ju ett HELT SANSLÖST pris..
    Men man blir ju lite misstänksam!

(¯`°?.¸♥ Älskade Älskade Liten ♥¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Dessa billiga ergonomiska bärselar på Tradera..
  • Frivolten

Jag har burit min kille framåt i selen vid ett par tillfällen. Har då haft honom sittandes i skräddarställning (såg inte alls bekvämt ut men nöjd var han) eller 'på huk'. Men som Ni sa, det är ju inte lika bekvämt att bära så... helst inte när han tar spjärn å trycker rumpan rakt in i solarplexus på mig...

Gaytjej, Trist att selen gått sönder..   Är det 'själva vadderade axelremmen' som är dåligt fastsydd eller är det den 'svarta remmen'?? Spännet på höftbältet har nämligen gått sönder på våran (kan nog inte klandra selen för det, misstänker den blivit klämd i bildörren...) och då jag ska lämna in den för att få det åtgärdat skulle man ju kunna köra axelremmen samtidigt...

Men vi älskar selen här hemma!

(¯`°?.¸♥ Vide ♥¸.?°´¯)
  • Gaytjej
    Frivolten skrev 2010-08-24 09:04:07 följande:
    Gaytjej, Trist att selen gått sönder..   Är det 'själva vadderade axelremmen' som är dåligt fastsydd eller är det den 'svarta remmen'?? Spännet på höftbältet har nämligen gått sönder på våran (kan nog inte klandra selen för det, misstänker den blivit klämd i bildörren...) och då jag ska lämna in den för att få det åtgärdat skulle man ju kunna köra axelremmen samtidigt...