Kan fostret leva efter en medicinsk abort?
Undrar om man gör den här aborten med tabletter, kan fostret leva eller det dör helt efter första tabletten?
Undrar om man gör den här aborten med tabletter, kan fostret leva eller det dör helt efter första tabletten?
Men gudd ställde en enkelt fråga. Jag va orolig för jag fortfarande är gravid. men har tagit ett test å det va negativt. 6 v sedan jag gjorde aborten men ingen mens. Inbillade mig tydligen det sparka i magen. Har två barn sedan innan så vet mkt väl hur fisk snärtarna känns. Men tror nog bara det va min nervrositet som tog över.
Hej har nu läst allt här mycket intessant? Om det misslyckas med ett missfall med cytotec, pga. att läkaren trodde det var ett uteblivet missfall, men visade sig var ett fullt fungerande liv, hur stor är chansen på fosterskador?
Hej har nu läst allt här mycket intessant? Om det misslyckas med ett missfall med cytotec, pga. att läkaren trodde det var ett uteblivet missfall, men visade sig var ett fullt fungerande liv, hur stor är chansen på fosterskador?
Tog igår den första tabletten och har tid imorgon för steg 2. Mitt beslut var inte mitt och jag har sedan igår haft extrem ångest. Idag samtalade jag med kurator, barnmorska och chefsläkaren som menar på att fostret (är i v.16) om det inte blir ett missfall inom några dagar, inte tagit skada. Nu står jag återigen inför ett svårt svårt val! Är det någon som känner igen sig?
Hur har det gått
ångestmedÅ menade dig