Relations problem - RÅD SÖKES
Jag och min partner har sedan 10 månader haft det tungt. Började med rykten om att jag flörtade med andra, vilket bara växte till otrohets anklagelser och att hon inte litar på mig alls. Vissa misstag från min sida som att oavsiktligt men klumpigt gick in då hennes kompis bytte om hemma hos oss (Öppen dörr, men klumpigt då jag om jag tänkt innan jag agerade visste att de var där inne..) gjorde allt värre såklart..
Jag tog dessa anklagelser hårt och avvisade dem fort- Då jag inte har haft tanken på att vara otrogen då jag itne skulle kunna utsätta henne för detta, och älskar henne enormt. Det resulterade i mycke bråk och inte mycket vettiga disskutioner.
Min flickvänn har anklagat mig för att vara otrogen med alla tjejer från skolan som jag nämnt hemma, hon ifråga sätter varför jag duschar eller rakar mig innan skolan, varför jag väljer att ta på mig jeans eller lite finare kläder än mjukisbyxor till skolan, hon ifrågasätter om jag haft någon kontakt med någon från skolan... Fått rensa facebook vänner listan som nu utan några undantag bara innehåller killar..
Vi kan inte se på tv när det är naket då hon tycker de är fel att jag ser på andra, vilket gör att jag knappt törs se på tv längre för rädslan över vad som kan dyka upp där..
Jag tror att mycket ligger i min flickvänns förflutna som gett henne enormt dåligt självförtroende, då hon blivit extremt dåligt behandlad av en kille samt haft flera killar som varit otrogen.
Hur kan jag/Vi bygga upp hennes självförtroende? Vad ska vi/Jag göra för att klara av detta?