• lisa200

Blivande singel mamma i sthlm söker nya mamma vänner. :)

Hej!

jag bor i stockholm och jag söker nya mamma vänner. :)
    Jag blev med barn efter en kort sommar romans i sydamerika.

Jag har vänner men inga som har barn och jag vill väldigt gärna komma i kontakt med andra mammor för att prata, lyssna, fika, bli vänner, vara mamma lediga och leka med barnen tillsammans osv.

Finns det någon där ute så hör gärna av dig!

/Lisa

• Svar på tråden Blivande singel mamma i sthlm söker nya mamma vänner. :)
  • Lindha82

Nu är min lilla tjej här, 8 dagar gammal redan tiden går verkligen fort!!!!
    dagarna går så fort, men är skönt att vara hemma med henne
    hoppas ni alla mår bra
    skulle vara kul att styra upp någon fika el liknande någon dag , förslag?

• Dais

Min lille är 7v nu! Tiden flyger verkligen förbi. Hoppas man kan fixa ihop ett litet gäng innan det fulare väder! Så Jag är på!

• ninnnna
    Lindha82 skrev 2010-08-16 10:29:58 följande:
    Nu är min lilla tjej här, 8 dagar gammal redan tiden går verkligen fort!!!!
    dagarna går så fort, men är skönt att vara hemma med henne
    hoppas ni alla mår bra
    skulle vara kul att styra upp någon fika el liknande någon dag , förslag?
    Lindha82: Grattis till din lilla flicka och jag är gärna med på fika i den här tråden istället :)
  • Lindha82

Hur har ni det nästa vecka?? Lista dagar som skulle passa så kanske vi kan styra i hop en fikadejt?
    Jag kan vilken dag som helst så är helt flexibel:)

• Ana24

halloj hur mår ni allihopa? man är så sällan på familjeliv så svårt att få ett flyt i det! KRam! :)

• Tinalin

Hej!

Jag hänger gärna på och ses :) Jag är gravid i vecka 21 och har varit singel sedan vecka sju. Bor söder om sthlm, hade varit jättekul att träffa andra ensamma mammor :)

• Didaj

Tut tut! Jag är gärna med er också! Är en ganska ung tjej på 20år, har en 3 månader gammal son bor på gröna linjen mot Hagsätra =)!

• ensammamma

Hej alla!! Jag är en ensamstående mamma på 26 år men blir 27 i januari med en son på 4 år å väntar nu mitt andra som e beräknad i dec men kommer få i november om allt går som dom har sagt. Jag e sjukskriven om dagarna så de skulle va jätte trevligt att träffa andra ensam mammor som är i samma sitts. Kram

• Lindha82

Jag går med hemma hela dagarna, med min lilla dotter, drygt 2 1/2 månad! bara höras av er om ni ska hitta på någonting! vi bor längs gröna linjen också:))

• ensammamma

Hej. Jag går hemma å är sjukskriven.. Ska snart få min bebis hoppas jag.
    Väntar på en tid för igångsättning. Jag bor inte långt ifrån grönalinjen tar ca 20 min till vällingby ifrån mig..

• therese gustavsson

Hej jag har skapat en grupp på facebook som heter "mammor i Stockholm".  Vore roligt om alla samlas på ett ställe. Tycker det börjar bli väldigt många trådar om mammor som vill träffas i Stockholm här på FL.
    Blir dock en blandning mellan singelmammor och mammor som lever i ett förhållande.

Svar på tråden Blivande singel mamma i sthlm söker nya mamma vänner. :)