• JakeysMamma

Ensamstående mammor/pappor i skåne....

Nyss flyttat tillbaka till Sverige efter många år utomlands, nyss brutit med min lilla sons pappa ( som bor i England). Har tappat kontakt med gamla vänner och känner mig ensam....det var inte så här det skulle vara, ville aldrig bli ensam mamma men minsons pappa har visat sig ha sidor jag önskar jag viste om från början.....
    Skulle va skoj och träffa andra ensamstående, min lilla prins behöver kompisar och jag behöver ngn och fika med haha!!!
    Så hör gärna av er, om ni bor i skåne, jag  finns i mellanskåne just nu!
    Hjärta

• Svar på tråden Ensamstående mammor/pappor i skåne....
  • Linduccia

Spännande med dejt!
    Lycka till!

Jag bor i Ängelholm med lillan, träffar också gärna ngn, vi kan ta tåget, mannen tog bilen i separationen.
    Jag är värdelös på att kika in här, förlåt! Är dock ofta på facebook, vill ngn adda så är det lättare att ha kontakt därifrån. Säg till om det är så!

Pixie hur går det med nya kärleken?
    Ziggy hur mår du?

• Pusselbiten86

Jag är helt nerkärad.. Vad ska jag göra..
    Kan man satsa på detta redan

Noah 060526, Thias 070724, Alwin 091210
  • littlepixiegrl
    Pusselbiten86 skrev 2010-12-18 15:26:20 följande:
    Jag är helt nerkärad.. Vad ska jag göra..
    Kan man satsa på detta redan
    Go for it!!!!!!!!!

En av mina allra bästa vänner, som också är ensamstående med barn, har typ bara varit neg vad gäller att jag inte är singel längre. Så jäkla trist! Henns första kommentar var "Jaså, redan!? Själv tänker jag att kanske om 2-3 år så kan jag ev. tänka mig att börja fundera på en ny kille." och så har hon insinuerat att jag på något sätt skulle försöka ersaätta isobels pappa med Joakim    Skulle ju aldrig falla mig in!!!  Busungen HAR en pappa och kommer alltid ha samma pappa oavsett om jag har träffat en ny.

Känns det rätt och bra, så tycker jag att du ska köra på det! 
    @-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • littlepixiegrl
    Linduccia skrev 2010-12-17 22:01:27 följande:
    Spännande med dejt!
    Lycka till!

Jag bor i Ängelholm med lillan, träffar också gärna ngn, vi kan ta tåget, mannen tog bilen i separationen.
    Jag är värdelös på att kika in här, förlåt! Är dock ofta på facebook, vill ngn adda så är det lättare att ha kontakt därifrån. Säg till om det är så!

Pixie hur går det med nya kärleken?
    Ziggy hur mår du?
    Jag är visserligen inte på facebook varje dag, eftersom det inte funkar på jobbet, men jag addar gärna dig ändå    Om du inte vill skriva ut email här så kan du inboxa!

Det går såååååååå bra med kärleken! Han är underbar helt enkelt, definitivt en kille jag tänker hålla hårt i 
  • Pusselbiten86
    littlepixiegrl skrev 2010-12-19 18:07:17 följande:
    Go for it!!!!!!!!!

En av mina allra bästa vänner, som också är ensamstående med barn, har typ bara varit neg vad gäller att jag inte är singel längre. Så jäkla trist! Henns första kommentar var "Jaså, redan!? Själv tänker jag att kanske om 2-3 år så kan jag ev. tänka mig att börja fundera på en ny kille." och så har hon insinuerat att jag på något sätt skulle försöka ersaätta isobels pappa med Joakim    Skulle ju aldrig falla mig in!!!  Busungen HAR en pappa och kommer alltid ha samma pappa oavsett om jag har träffat en ny.

Känns det rätt och bra, så tycker jag att du ska köra på det! 
    Ja lite så känner jag med. Varför vänta när han stor framför mig.
    Han kommer ikväll igen :)
    Han vill bara ha mig.. Hans fru försöker ta han tillbaka men han ska lägga alla korten på bordet!
    Lääängtar ju efter han nu :)
  • littlepixiegrl
    Pusselbiten86 skrev 2010-12-20 18:18:43 följande:
    Ja lite så känner jag med. Varför vänta när han stor framför mig.
    Han kommer ikväll igen :)
    Han vill bara ha mig.. Hans fru försöker ta han tillbaka men han ska lägga alla korten på bordet!
    Lääängtar ju efter han nu :)
    Har de separerat då?
    Hoppas han är ärlig mot henne nu snart, så att ni kan gå vidare. Se bara till att du är helt säker på att han verkligen har varit ärlig mot sin fru! 
    Jag låter kanske lite neg. men har ju lite dålig erfarenhet vad gäller gifta män, särskilt min (snart fd!) man  
  • Ziggi

Här är det inget vidare....tiden kryper ikapp mig och jag har gått in i depression med ångest. Inte jättesvår men ändå tillräckligt med allt runt omkring.
    Ska få terapi och ev kombinera det med ant-depressiva. Får se hur länge jag står ut utan tabletter, för jag har ätit innan och vill helst klara detta utan.
    Annars är du ju pissigt nu när julen närmar sig, har ju ändå en Budapestresa att se fram emot, så det är ju lite kul. Den 23e kommer mitt ex hem till mig och vi firar lillejulafton tillsammans med Sigge Ska ändå bli kul...
    Har varit på bibblan och lånat lite böcker i ämnet om hur man kommer vidare och jag behöver definitivt vända mina negativa tankar....men det behöver jag hjälp med....

Det hela började för ett par veckor sedan då jag la märke till av en slump att mitt ex har blivit vän med en mamma på Sigges dagis...med tanke på att hon är både snygg, trevlig och singel så gillar jag inte alls detta. Det visar sig att mitt ex av någon alnledning berättat för henne att vi skiljt oss....och hon är snabb som ögat att adda honom...för inte addar hon mig inte...ja, så var svartsjukedramat igång coh jag som ALDRIG varit svartsjuk på honom tidigare. JAg förstår att han vill ha och gillar uppmärksamheten....men tycker att det är väl magstarkt att välja någon från dagis och dessutom göra det i ett så öppet forum som FB...men men .....

Sista dagen på jobbet idag, och imorogn ska jag fixa det sista inför Budapest. Hoppas nu vi kommer iväg!! Sen är det flytt för mig i 13 helgen....

• loijsen
    Pusselbiten86 skrev 2010-12-17 19:31:30 följande:
    Pssst..

Ikväll ska jag på dejt ;)Flört
    Så skit nervig :p
    Hoppas det gick bra
  • Pusselbiten86
    littlepixiegrl skrev 2010-12-21 10:23:12 följande:
    Har de separerat då?
    Hoppas han är ärlig mot henne nu snart, så att ni kan gå vidare. Se bara till att du är helt säker på att han verkligen har varit ärlig mot sin fru! 
    Jag låter kanske lite neg. men har ju lite dålig erfarenhet vad gäller gifta män, särskilt min (snart fd!) man  
    Ja de skiljde sig i Maj så.
    Imorgon släpper han bombern. han skrev att han klarar sig aldrig utan mig i så många timmar osm de skulle innebära...
  • littlepixiegrl
    Pusselbiten86 skrev 2010-12-21 22:13:37 följande:
    Ja de skiljde sig i Maj så.
    Imorgon släpper han bombern. han skrev att han klarar sig aldrig utan mig i så många timmar osm de skulle innebära...
    Ja  men då så, hoppas allt går bra! 
  • Pusselbiten86

helt underbara dagar o kvällar har ja haft!

igår var första natten han sov över!

o han sa att han nog älskade mig :D
    de är för bra för o vara sant!

Svar på tråden Ensamstående mammor/pappor i skåne....