ResanTillMelonia skrev 2025-02-18 09:08:28 följande:
Haha, det är nog inte rätt väg att gå? generellt.
många män tror att alla kvinnor har mycket oxytocin och får kraftig utsöndring av t ex beröring. Kanske är det just de kvinnorna de har erfarenheter av, av uppenbara skäl. Men alla kvinnor får ju inre det.
lite som att män tror att alla kvinnor ständigt blir stampade på av badboys Lurade på sex. Gång på gång. Det stämmer ju inte. Det är inte sådana män som har visat intresse för mig i alla fall överhuvudtaget. Och varäfr skulle alla kvinnor göra det? Det är ett självdestruktivt beteende som vissa kvinnor har. Och det är absolut inte alls så män är generellt. de flesta är bara snälla.
Jo men det känner man säkert av själv. Nä exakt, alla är inte likadana. För mig har det varit att jag i perioder bara haft honom för en sak och i perioder varit djupt olyckligt kär i honom. När jag fick avstånd från dessa känslor och backade lite kom han efter och det blev en bra balans. Jag fokuserade på annat än att vilja ha en relation till varje pris och nöjde mig med att träffa honom vilket hjälpte båda två, mig att lugna ned intensiva känslor och han att våga ta steget. Vare sig alla män eller alla kvinnor är likadana.