Anonym (Tigra) skrev 2025-02-18 08:36:21 följande:
Jag vet inte. Jag älskar en man, han vill aldrig bli tillsammans med mig. Pågått sen vi va unga. Men fortsatte ligga med honom sen fick han faktiskt känslor och vill nu faktiskt prova att äntligen bli tillsammans. Har alltid känt att han faktiskt visst har känslor, ögon kan inte ljuga. Däremot behöver man ju lyssna på vad någon säger. Så har aldrig tagit för givet att han skulle ändra sig, glad att han gjorde det. Ibland får man bara köra på, vara konsekvent och se om den andre följer efter. och ge det lite tid
Haha, det är nog inte rätt väg att gå? generellt.
många män tror att alla kvinnor har mycket oxytocin och får kraftig utsöndring av t ex beröring. Kanske är det just de kvinnorna de har erfarenheter av, av uppenbara skäl. Men alla kvinnor får ju inre det.
lite som att män tror att alla kvinnor ständigt blir stampade på av badboys Lurade på sex. Gång på gång. Det stämmer ju inte. Det är inte sådana män som har visat intresse för mig i alla fall överhuvudtaget. Och varäfr skulle alla kvinnor göra det? Det är ett självdestruktivt beteende som vissa kvinnor har. Och det är absolut inte alls så män är generellt. de flesta är bara snälla.