• feaf

Lila bröstvårtor!!

Är det någon här som har märk att bröstvårtorna ändrat färg vi graviditet?? Märkte efter duschen imorde att mina bröstvårtor, inte vårtgårdarna utan bara bröstvårtorna var typ lila....har inte haft så under tidigare graviditeter och un drar därför om någon annan haft så vid graviditet??

Tacksam för svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-10 13:16
    efter duschen imorse skulle det stå...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-10 13:17
    undrar... haha, kontroll läste visst inte :)

• Svar på tråden Lila bröstvårtor!!
  • feaf
    Mallishh skrev 2010-08-12 19:53:00 följande:
    ja plussade nyss starkare weeeeeeei lycka till alla
    GRATTIS!!!Solig
  • camilla 87
    EQ85 skrev 2010-08-12 19:23:33 följande:
    rätt många symtom ju. hoppas att du får ett plus imorgon
    jag ska testa nästa vecka. försöka hålla mig ända till BIM om jag kan. i med att jag troligen har så lågt hormon så känns det inte lönt att testa innan =/
    Nää ett stort Minus fick jag på CB-test! Rynkar på näsan Är nu på BIM-7, antar att jag får vänta några dagar och sedan prova igen. Suck... denna långa väntan...
  • camilla 87
    Mallishh skrev 2010-08-12 19:53:00 följande:
    ja plussade nyss starkare weeeeeeei lycka till alla
    STORT GRATTIS!!!! Skrattande{#emotions_dlg.flower}
  • Mallishh
    camilla 87 skrev 2010-08-13 08:27:03 följande:
    Nää ett stort Minus fick jag på CB-test! Rynkar på näsan Är nu på BIM-7, antar att jag får vänta några dagar och sedan prova igen. Suck... denna långa väntan...
    camilla tycker du kan ta ett om 3 dagar igen finns folk som plussat mkt senare än -7 håller tummmarna för  dig
  • camilla 87
    Mallishh skrev 2010-08-13 11:45:03 följande:
    camilla tycker du kan ta ett om 3 dagar igen finns folk som plussat mkt senare än -7 håller tummmarna för  dig
    Tack ska du ha. Ska prova om några dagar igen!
  • EQ85
    camilla 87 skrev 2010-08-13 08:27:03 följande:
    jag tycker precis som Mallish. testa om några dagar igen. Jag plussade ju inte ens på BIM förra gången
    tappa inte modet!!! {#emotions_dlg.flower}

jag har fortfarande ont i bröstvårtorna, molvärk, snuvig, trött och smakar skit i munnen..
    och jag har förswökt att ignoera och förtränga allting idag. går inte ..hmm
  • Mallishh

haha ne det går inte att förtränga tyvärr ... men som tur var har jag ej mått så illa en det är jag glad för men det kmr väl :)

• camilla 87
    EQ85 skrev 2010-08-13 16:33:57 följande:
    jag tycker precis som Mallish. testa om några dagar igen. Jag plussade ju inte ens på BIM förra gången
    tappa inte modet!!! {#emotions_dlg.flower}

jag har fortfarande ont i bröstvårtorna, molvärk, snuvig, trött och smakar skit i munnen..
    och jag har förswökt att ignoera och förtränga allting idag. går inte ..hmm
    Tack! Ska försöka att inte tappa modet.
     Är väldigt spännande med allas symptom tycker jag Glad
  • EQ85
    Mallishh skrev 2010-08-13 17:59:33 följande:
    haha ne det går inte att förtränga tyvärr ... men som tur var har jag ej mått så illa en det är jag glad för men det kmr väl :)
    haha man kan iaf försöka
  • paulina28

Hej hörni! vilken intressant tråd! Jag inseminerade mig i går och tror jag prickade precis rätt, I dag mådde jag illa och mina bröst vårtor blir on and off blå lila/mörka.
    Vad tror ni? är det ett bra tecken?

Svar på tråden Lila bröstvårtor!!