Snälla Kvinnor Raka Er INTE!
Det finns tusen anledningar att inte raka er mellan benen – alla lika upphetsande!!
Det finns tusen anledningar att inte raka er mellan benen – alla lika upphetsande!!
fyyy! skulle aaaldrig trivas m ed mig själv om jag inte var helrakad :) elr vaxad brasilianskt ;P Det finns inget sexigare än att känna på sig själv och man är helt leeen:)

Romare, greker och egypter....
Och vad gäller modern historia kommer ett utdrag från ett reportage här, som kan vara intressant:
– Vi klär oss och smyckar oss av glädje och lust att framhäva kroppen, men vilka former det tar sig bestäms av den kultur vi lever i. Vi vill smälta in i den grupp vi befinner oss i. Traditionernas inflytande över kroppsidealen är stort. Idealen från den viktorianska tiden har påverkat oss under hela 1900-talet. Att vi ska raka av oss kroppshåren dyker till exempel upp för första gången vid sekelskiftet 1900 och lever kvar än i dag, förklarar han.
www.historiskamedia.com/o.o.i.s&vid=593
Och män rakar ju sig i ansiktet. Och den trenden har ju inte heller försvunnit.
Trender kommer och går. Så har det alltid varit och kommer alltid att vara. Skillnaden idag mot förr är nog att masskommunikationen gör att trender får större globalt genomslag samt skiftar snabbare. Dessutom tror jag att det idag är lättare att gå sin egen väg och ha sin egen stil .
Folk kommer att raka sig eller inte raka sig i olika stor utsträckning även i fortsättningen, pendeln svänger hela tiden. Egentligen inte mycket att diskutera, om man tänker efter...
Det finns tusen anledningar att inte raka er mellan benen ? alla lika upphetsande!!
Jag hittar inte hålet om fittan är inte rakad... ?
Jag hittar inte hålet om fittan är inte rakad... ?
Känner inte alls igen problemet, att man skulle skada sig på stubb om kvinnan är rakad. Min kvinna är len och fin även efter rakning. Och jag slipper en massa hår i munnen.