• Ajfos

Tips på nån cool doppresent - Jag ska bli fadder!

Jag skulle gärna vilja ha tips på någon cool doppresnt till en pojke. Överallt när jag sökt har jag hittat massa söta till tjejer, men vill ha nåt häftigt. Jag ska bli fadder åt lillkillen också så jag vill att det ska vara något speciellt & annorlunda.

• Svar på tråden Tips på nån cool doppresent - Jag ska bli fadder!
  • Pigelinen

Vår dotter fick massa bra saker i doppresent som passar både killar o tjejer...
    *En målad spargris med lite småpengar i
    *En fårfäll, den ahr legat i vagnen ända sen dess, nu är hon 2 år o ev ska vi ta in den på hennes rum nu och ha i en korgstol där hon kan sitta.
    *sen en rolig grej som hon fick av sin fadder... en igenspickad trälåda somhon får öppna på sin 20 års dag... den ska förvaras svalt och mörkt... jag gissar på att det är några fina årgångsviner då de är väldigt duktiga på viner...

*jag är fadder åt två små killar, den ena fick ett sparkonto och den andre fick Astrid Lindgren böcker, finns en jättefin serie med rödtygrygg och guldskrift. Så varje årsdag kommer det ytterligare en bok ur serien på posten till honom...

Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • swimle

Min sons gudfar köper en flaska fin wisky varje födelsedag, är inte så kul nu för han, men när han blir 18 lär han ha en stor och dyr sammling! Jag tycker det är kul och anerlunda!

• lizagirl

En stol med hans namn på.. vi fick det av våran gudmor till våran yngsta dotter..
    Uppskattat!!

♥ Julia & Alice & bebis i magen BF 13/9-10 ♥
  • Sixxty

Våra barn har fått Pekbibeln (med äpple, orm osv) resp Pekbok för lite fiiinare barn (med champange, privatjet osv). Superfina och roliga.

• annabanana09

var får man tag på en streckkodstavla?

• Pokergirl
    annabanana09 skrev 2010-08-19 23:22:06 följande:
    var får man tag på en streckkodstavla?
    www.signerat.se

(inte min butik)
  • moonbeam01

Kolla in Filtbokstaven.se

De säljer filtbokstäver för barnrum. Man sätter själv ihop färgkombinationen och det är fraktfritt.

/ Moon
  • KramKalas

en super bra grej min son fick var en ståltermos med en nalle på och hans namn ingraverat. super nu när han är liten o vi behöver varmvatten med och när han blir större på dagis och skolutflykter!!

Svar på tråden Tips på nån cool doppresent - Jag ska bli fadder!