• Tigrino

Kom ni någonsin i era gamla jeans igen?

Sitter och suktar efter mina snygga jeans som legat undanstuvade i garderoben i ett år nu. Storlek 26/34 är och kommer förbli ett minne blott, eller? 
    Ska gå ner ett par kilo i jul, har jag bestämt mig - för då lär lillen inte amma längre. Då får vi se om det är höftbredden/skelettet eller extrakilona det hänger på!

Har ni fått på er jeans ur den gamla garderoben?  

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kom ni någonsin i era gamla jeans igen?
  • Tonx

Mjo, jag kom i dem, men de sitter inte alls som de ska.
    Jag har kommit ner i min gamla vikt båda gångerna, men 70 kg bodyfitnesskropp och 70 kg småfläskig småbarnsmamma är tydligen inte samma sak :-P

• chrissandra

Ja, efter första barnet satt jeansen som de skulle efter sex veckor, efter andra barnet tog det några månader och efter tredje graviditen och fjärde....ja åren går om vi säger så och inte ens i närheten ännu. Glad

• alvias78

Jajamensan! Efter tre barn och lite bantning på tre mån så... Var tom tvungen att köpa en storlek mindre än dem jag hade innan. längtar tills denna lille ha plppat ut så jag kan börja och gå ut och gå igen.

• sofia charlotta

Jag gick ner alla gravkilon + lite till så jag fick köpa nya jeans som va ännu mindre Däremot lite högre i midjan eftersom magen inte riktigt var sig lik (vill ju inte att den ska "hänga över" för även om jag blev smalare så fanns det ju en del extra skinn!

• Fru Sveden

Tog ca 2 veckor med båda gångerna och då gick jag upp ca 16kg första gången och ca 17kg andra gången.

• Eisa

Ja omgående. Min kropp ändrades inte på något sätt av att ha varit gravid. Det är som att det aldrig hänt.

• LyckligaJag83

Ja, ca 8 månader efter att min dotter föddes så kom jag äntligen i mina vanliga jeans:) Inga problem med att knäppa dem men de satt lite tightare än innan. Nu är jag gravid igen så magen är för stor för dem igen

Olivia 2009-10-23 Bebis 2011-01-??
  • Wavva

Efter en vecka kunde jag knäppa, med fläskigt överhäng iofs. Haft samma jeans som vanligt under båda graviditeterna men med "Belly belt"

• subrosa

Jag födde en stor son(4910g 42+5) den 11/9! Gick upp 22 kg under min graviditet! Jag kunde ta på mig mina 27/34 jeans på bb!:) men ja antar att vissa har lite tur oxå!

• veronica03

Efter ca 2,5 veckor.... storlek 34.... och da hade jag anda tagit pa ca 17 kg i graviditeten. Men det var val mest vatska och blod. Lite orattvis faktiskt for det var inte grundat traning/halsomat... det bara rann av, lite for fort faktiskt....

• danosani

Fast VILKEN storlek det är spelar ju ingen roll iom att alla är olika stora från början? Min svägerska kom hem från BB och ropade "Kolla storlek 26 är redan på"... So? Jag kommer aldrig komma i mindre än 27/28 om jag inte opererar bort höftbenen

Jag kom i mina gamla jeans efter 3-4 månader.

• ladysoul77

Efter första graviditeten kom jag i jeansen efter c.a 10 månader (fast inte de allra tightaste..) Nu är mitt yngsta barn 7,5 månader och jag är inte ens i närheten.. Har iofs gått upp 30 kg bägge gångerna. Detta är straffetGlad

Svar på tråden Kom ni någonsin i era gamla jeans igen?