• Marti

Beslutsångest - Esther eller Ellie?

Ja, som rubriken säger... Vi har beslutsångest över vilket namn vi skall ge vår lilla tjej. Jag har hela tiden tyckt Esther/Ester min pojkvän Ellie, så bestämde vi till slut Esther och nu vet jag inte riktigt längre...pust!

Hjälp gärna till och rösta och skriv vad ni tycker om ni har lust!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Beslutsångest - Esther eller Ellie?
  • majken81

LOVE Ester!!! Vår lilla brutta heter det i andranamn.

• Marti

Nu är papprena inskickade... det blev Esther med h, jag tyckte egentligen utan men killen ville ha med och sååå stor roll spelade inte stavningen för mig!

Tack för hjälp och kommentarer allihopa - kul det här med omröstningar (det var min första) !

• tokefia

Vilket vacker namn!!!!!!!!!!!!! Ett av dom vackraste i hela världen!!! Mest kanske för att jag heter det=)

• flisanzigge
    Guldsmulan skrev 2010-08-23 23:09:39 följande:
    jag vet!... Elliesther! ;) (låter som polyester)
    Skrattande
  • Doodies

Tycker båda är jättefina... men själv hade jag en annan favorit som liknar erat förslag - Dellie

• StaffenAssar
    DenNamnbitne skrev 2010-08-23 20:09:52 följande:
    Ester så klart. Men kläm inte in något onödigt h. Lycka tillTomte
    Instämmer!
  • DorisD

Esther. Heter min dotter i andranamn. Och det ska vara med h, den klassiska, internationella stavningen tycker jag

• Jica

Hahahha började undra om det var jag som skrivit denna tråd....jag hade Ester som första alternativ till tjej innan hon föddes men efter ett tag ändrade jag mig till Ellie men nu vet jag inte heller vad jag vill....fast jag har massa andra förslag nu med....jätte svårt att välja ju...

• caos

har en liten Esther själv...är en riktig liten stjärna:)

Svar på tråden Beslutsångest - Esther eller Ellie?