Nuttis79 skrev 2010-09-17 03:25:25 följande:
Shemira: Ja man tycker ju det att de borde tänka på olika orsaker när man gör en undersökning.
Själv har jag alltid mens den har aldrig försvunnit även om det ibland tagit många dagar att få den efter sista mensen (30 dagar ibland.) Blöder mycket (får ha dubbla skydd) och i typ 7-8 dagar oftast.
HAr ofta tyckt mig känna att jag har ägglossning typ varje månad men nu börjar jag tvivla på att det är så...kan man ha ägglossning typ varannan månad el så? El har man ingen alls om man har pco-s?
Jag vet många frågor jag är ny här å vet knappt någonting om detta...
Mjo framför allt när han jag går till är speciallist inom sitt område då tycker man ju att han skall ha rätt utrustning att kunna se sånt med..
Jag hade relativt regelbunden mens från jag var 11 till 15 då jag började med p piller men bestämde mig typ när jag vart 17 eller 18 för att sluta med dem ett tag..
När jag efter x antal månader inte fick mensen så gick jag till honom och som sagt han gjorde vul men sa ingneting om någon pco eller cystor el likanade han gav mig bara några tabletter jag skulle ta vilket då ledde till en mens sen inget mer.
Då började jag med p-pillerna igen bara för o få mens..
Nu har jag slutat med dem sedan en månade tebax kommer vänta typ 6 månader för o se om den kommer tillbaka av sig självt gör den inte de kommer jag ta kontakt med honom och be att få det undersökt.