Bergemma skrev 2011-01-10 15:52:37 följande:
Haha! Samma här.. Har hyrt ut vår lägenhet i Gbg så en jädra massa lådor å skit överallt. Men skönt att bara ha ett boende iaf! Hur gör ni med boende? Blir ni bofasta här nu el kommer de vara pendlande?
Jag var förresten på storcentret i lördags, rymde man å barn för lite egentid å shopping!! Mycket skönt!!
Vi har sagt upp lgh i Halmstad, vi har ingen anknytning dit eg. bara jobb. Så vi kommer att bli bofasta här ett tag framöver..sambon har ju köpt lgh och allt för att jag ska komma upp
Skönt med en egen dag och egen tid, jag förstod aldrig mammor innan som tyckte det var skönt...MEN nu förstår jag. Bara att sambon föreslog att vi skulle ta vartannat matpass på nätterna på helgerna gjorde mig bölfärdig. Jag ammar ju inte längre så ersättnign kan vi ge båda två till lilleman.
Jag är här bara dne här veckan sedan blir det två veckor till i Sverige men därefter tar jag gärna en fika på storsentret om du har lust. Måste våga mig ut själv...har än så länge bara gått ut när sambon är med. Jag var modigare när han bodde i Vika i oslo, då sprang jag på Akker Brygge för jämt när jag var och hälsade på.