Efter allt..hur blir brösten eg?
Hej, nåt jag började fundera på nu var brösten. själva vårtgårdarna. de blev ju mycket större under graviditeten. minskar de något någongång? känns konstigt att de ska vara så extremt stora jämfört med förut
Hej, nåt jag började fundera på nu var brösten. själva vårtgårdarna. de blev ju mycket större under graviditeten. minskar de något någongång? känns konstigt att de ska vara så extremt stora jämfört med förut
Hmm, kan inte minnas att vårtgårdarna blev större, däremot själva vårtan blev permanent 4 ggr större efter första barnet. I övrigt såg brösten ut som innan, fast en storlek mindre. Undrar hur de blir den här gången.
Hmm, min vårtgård har blivit vääldigt mycket större än innan..men slog mig aldrig att det kanske skulle vara kvar..
Mina vårtgårdar och bröst blev betydligt större. Och nu 3 månader efter jag slutat amma är brösten mindre igen men lixom tommare och hängigare..!! Har dick några kilon kvar också så dom blir väl kanske ännu mindre om jag går ner dom..!!
Innan graviditeten var brösten fasta och spänstiga, en C-upa och jag fick inte fast en penna under brösten. Efter graviditet + 1 månads amning är de fortfarande en C-kupa men liksom lösa och sladdriga. Om man tänker pasta; från al dente till överkokt typ. Det är graviditeten, inte amningen, som påverkar hur brösten blir berättade en läkare för mig. Mina bröstvårtor blev helt fucked up under amningen. Så trasiga och såriga att nu när de läkt så ser de helt annolunda ut, deformerade och inkrupna. Lite tråkigt men det kunde vara värre