Lenilus skrev 2010-11-29 19:24:36 följande:
Det är verkligen förjävligt, rent ut sagt. Jag är nu sjukskriven på deltid, men har ju ingen aning om det blir godkänt. Väntar på svar om omprövning på havandeskapspenningen, men jag förväntar mig ingenting, kommer säkert få samma svar igen. Hoppas det går bra för dig!
Dom jobb som har rast å kan sitta ner borde inte få hp.. i mina ögon.. jag får aldrig sätta mig ner, annat än rasten som sagt men den blir ju knappt av ibland.. jobbar vissa pass 10 timmar.. varav själv i 6½ timme.. så då kan jag aldrig sitta..
Nu kan jag inte ens gå på toaletten å sätta mig i 5 min då vi inte har nån.. vi har varit utan toalett i 3 veckor å måste använda kundtoan å då kan man ju inte sitta där alltför länge..
Min mage blir stenhård och gör väldigt ont när det blir så stressigt.. men det fattar inte dom på fk.. när jag var gravid med min dotter var jag arbetslös och fick beviljad heltidsjukskrivning från v.22 å till bf.. Nu har jag ett väldigt tungt och jobbigt jobb.. med farliga kemikalier.. (en kollega blev bensinförgiftad häromveckan då en kund körde iväg med en pump så det läckte ut överallt.. är det nånting man borde bifoga till dom??)