M C skrev 2010-11-04 16:47:01 följande:
och
Isanje skrev 2010-11-04 16:42:10 följande:
Av samma anledning som varför vi ibland köper söta kort med rosor och skriver något sött till vår partner. Som sedan kommer hänga på kylen... sen om kompisar,släkt och familj ser dessa korten spelar väl mindre roll?
Hade jag skrivit till min sambo på fejan att jag älskar honom är det för att han ska bli glad när han loggar in klockan 4 på morgonen innan jobbet och ser denna lilla gest som ändå kanske lyse rupp hans dag. Det är knappast ett spel för galleriet.
Men nu var det inte det som var ämnet.
Det var det hysteriska sliskgullandet och hjätsprutadet.
Som vanligt med FL ska jag tllägga, folk går in i försvarställning direkt fast det inte gäller dem. Sen när man påpekar att det är skillnad på "ibland" och "kontrollbehov" så går folk tll personangrepp. Även det väldigt typiskt FL.
Nu var det ju rubriken,som jag förklarade.
Men vi kan ju spinna vidare,och djupare eftersom du är MC och det är sådan du är,djup och spännande
Ibland är det ju liiite för mycket när allt man skriver innehåller "jag och älsklingen" man undrar lite smått om han eller hon har ett liv utanför "jag och älsklingen" men sedan är det ju så att allt man gör hamnar inte på fejan,och det kanske är vad denne person prioriterar och vill skriva om.
Sen att man skriver jag älskar dig

(+ ännu mer hjärtan)
Är väl inget jag själv skulle göra,kanske på sin höjd att jag slänger in ett hjärta,bara för att vara sådär söt och gullig som bara jag är
Men alla gör ju vad som är upp till dem egentligen,vill man göra något fint för sin partner och inte bryr sig om han har 1000 vänner som ser det så go ahead,jag blir göad när jag ser min bästa kompis skriva så till sin partner,det unnar jag henne.