• Pen79

Hans begagnade sexleksaker

Alltså... jag vill inte påstå att jag är så värst pryd av mig när det gäller sex o så. Men jag har något form av problem med min killes sexleksaker och sättet han vill använda dom på!

Han har en hel låda med saker. Det har jag med. så långt är det väl ok. men i hans låda ligger det bara leksaker för analsex, vilket inte gör mig ngt i grunden, men det är inte ens saker han vill använda på sigsjälv, som jag först trodde när jag fick titta i lådan, utan det är saker han vill använda på andra.

vi har träffats i ett halvår. han pratade i början om att vi kunde använda lite av hans leksaker, han ställer fram dom i sovrummet med förmodad förhoppning att dom ska komma till användning. men jag kan inte hjälpa att bli sjukt avtänd att använda leksaker som han har använt med andra tjejer. är det jag som är tramsig?

leksaker tycker jag man ska köpa för egen njutning främst. jag har med mig gpunktstav tex, om jag vill att vi ska leka med den. men bara tanken på att seriöst stoppa in kulor och stavar i rumpan när flertalet andra tjejer har varit i kontakt med dom, hur mkt man än tvättar osv, så känns det äckligt...

Hur hade ni tänkt? Är min reaktion totalt weird?

• Svar på tråden Hans begagnade sexleksaker
  • Anonym

Ja, jag hade aldrig heller använt någon annans leksaker. Leksaker som man använt tillsammans eller på nåogn annan får gå till de sällsammare jaktmarkerna ;). Då är det trevligare att sitta och leta efter något man vill köpa tillsammans. Vi har letat efter någon/några grejer som vi vill testa både tillsammans men även sådant som jag har kunnat tända till med lite innan. Lite kul att få upp stämningen i smyg och sedan "hoppa" på sin man och köra på utan gemensamt förspel. Ja, nu spårade jag ut lite ;). Nä, aldrig något begagnat! Vill bara tipsa om den sidan vi beställt från www.dildoria.se  Den är enkel men har bra priser och vi har alltid varit nöjda. Hoppas att du får honom att förstå, annras får du väl ge honom en liten hint =).

• Feffo

Du är absolut inte weird,det är han som är det.Säg till han vad du tycker.Lycka till.

• Anonym (varför nytt)

Varför  köpa nytt, kuken är ju densamma som varit i okänt antal fittor så varför köpa nya saker även om de varit i olika fittor de är ju lika sköna ändå

• Anonym

alltså, har ni nånsin sett annonser för begagnade sexleksaker?
    skulle ni själva köpa det?
    nej, då så, varför tycker ni TS ska använda dom?

• de Robespierre

Det ligger nog i betraktarens öga. Och om man inte gillar det får man fint respektera det. Det är i princip samma sak men sexiga underkläder. Jag tror att det är ett fåtal som skulle känna sig bekväm med att ta på sig ett raffset som någon annan har användt och valt. Okey, det finns säkert några som inte bryr sig men för de flesta så handlar det om mer än de hygieniska aspekten. Man vill kanske själv vara med och välja vad man själv skall använda (och få i sig). Alla har ju inte samma sexuella preferenser.

• Anonym

Min kille har en kukring som han haft i många herrans år innan mig, känns helt ok för den använder han ju på sig själv. Dessutom är den väldigt simpel och enkel att hålla ren.

Men herregud, jag skulle ALDRIG vilja stoppa upp en sexleksak i MIG som varit inuti en annan tjej, speciellt i röven. Kanske kan verka som dubbelmoral, men näe tack... känns som att dildosar är en sån grej man köper ny till nytt förhållande.

Men han kanske tycker det är samma sak som att hans kuk varit inuti andra tjejer... en del människor tänker ju annorlunda än en själv.

• Anonym (njaaa)

Alltså visst kan man rengöra med diskmedel men det känns ju inte kul med sådant han använt på andra. Jag skulle köpa nya tillsammans om jag tänkte på det mycket och vi ville använda dem.

Vi har en del grejer vi använt med andra men det är latexlakan, saker man binder med (olika slags bojor) osv. Men inte grejer vi haft inuti. Vet inte varför exakt eftersom man rengör men känns inte bra.

Han har ju också varit inuti andra och blivit rengjort :) men känns ändå mer hygieniskt än en dildo, men det är inte sant egentligen...

• Stygga stina

Jag skulle aldrig använda samma som andra. 
    Om du vill använda leksaker be honom slänga dessa och beställ tillsammans det ni vill ha..

//Stina 

• Anonym (omvänt läge)

Jag tycker inte att du resonerar fel. Jag har en liknande situation, fast omvänd. Jag har inte använt leksaker tidigare. Dels för att jag var ung och inte så erfaren, dels för att mitt förra förhållande var långt och hon var ganska oerfaren och lite pryd.
    När jag till slut gjorde slut så träffade jag en fantastisk kvinna med lust och nyfikenhet som jag älskar ohämmat. Vi har underbart sex och provar olika saker vi tycker om och jag får utforska min sexualitet och njuta av/med hennes.
    Det som gjort mig lite ställd är att jag, trots att jag vet att hon är nyfiken och gillar sex, blev illa till mods när jag hittade en dildo och en analvibrator hemma hos henne.

Vi hade pratat om leksaker och att kanske skaffa något, vi gillar båda att testa/utforska, och jag visste att hon hade provat leksaker förut men de hon har misstänker jag att hon har använt med tidigare partners och jag kan inte tänka mig att använda dem, varken på henne eller mig.

Jag kan tänka mig att köpa nya likadana om hon tycker att formen/typen är något hon gillar men inte att använda samma som hon använt med någon annan.
    Jag tycker att det ska vara något som bara "vi" har tillsammans inte något hon haft med någon annan

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska berätta att jag vill att vi byter ut hennes nuvarande till något som är "vårt" utan att framstå som bigott och trångsynt. Jag tycker t o m att det känns jobbigt att tänka på att hon kanske använder dem själv, när jag inte är där.

• Anonym

Jag tycker att det hör till god ton att slänga gamla, av andra använda leksaker, nakenfoton från tidigare relation och annat när man går in i ett nytt serörst förhållande för att sedan köpa nytt tillsammans. Skulle han nu ha samlat på sig en hel låda värd en förmögenhet kan han ju i alla fall fråga dig vad du tycker...

• Jan H

Tycker din kille är lite konstig i sitt tänkande när han vill ge dig begagnade leksaker. Köp nya som ni båda kan tänka er använda och tänder på...

• Anonym

Nej usch, aldrig att jag skulle vilja använda samma leksaker som andra haft. speciellt i analen! Förvånad

• Puffe1983

Hej!

Jag vet att denna tråden är gammal och ingen kanske läser detta men jag svarar ändå. 

Jag förstår till 100% att tanken på att din killes sexleksaker använts på andra tjejer gör dig illa till mods. Jag kan också förstå att en del människor tycker den tanken är upphetsande.
    Alla människor är olika och har olika kinks. Det finns inget svar här som är rätt eller fel. Det handlar bara om dina känslor, att du ska få uttrycka dom, o att han ska ta hänsyn till dom. 

En bra kommunikation är en av grundstenarna i ett förhållande. 
    Hm detta blev nog lite väl djupt 😅

Men som svar på din fråga så tycker jag INTE att din reaktion är "weird". Om det skulle vara så att han använt dom på andra tjejer tidigare och tar för givet att du också ska göra det så säger det mycket mer om honom än vad det gör med dig. 

Svar på tråden Hans begagnade sexleksaker