Min väninnas barn
Min väninna har en son som snart är 5 år. Han har ända sedan han var baby varit överaktiv med ett svårt humör. Hon och hennes man verkar aldrig riktigt tagit tag i de problem som uppstått pga detta. Hans humör blir bara värre och värre. Han är en elak och dum pojke. Han domderar sin mamma. Gör hon inte som han säger slår, sparkar o spottar han på henne. Kallar henne alla möjliga fula namn. Hon säger ingenting till honom..... Han bär sig konstant illa åt. Jag och mina barn har svårt att umgås med dem pga att jag hela tiden får förklara för mina barn att man inte får göra så som pojken gör. De undrar varför hans mamma inte säger till honom..... Han skriker och gapar konstant. Min ena son vill inte längre gå dit på besök. Pojken verkar ha svårt för att leka med andra och att dela med sig/samsas. Har pratat med min väninna om detta, och hon menar att det är så han är. Det är inget att göra åt...... Jag har svårt att stå brevid o se denna unge spotta och sparka på sin mor... Hur mkt får man lägga sig i utan att det skär sig mellan oss??? Hjälp