• Anonym (sugen)

Nyfiken på tjejsex

Jag är så sugen och nyfiken på tjejsex. Är dock väldigt oerfaren när det gäller sex med en tjej. Har kysst och smekt en tjej, men inte mer än så. Blir kåt bara jag tänker på andra flickor.

Vart träffar man tjejer?

• Svar på tråden Nyfiken på tjejsex
  • Babylove88

Jag är ocskå nyfiken på tjejsex!

har varit det sedan högstadiet men aldrig vågat..men nu vill jag..Min kille vet om det här eftersom jag är ärlig mot honom..Han tycker att det är okej så länge jag är öppen och ärlig..

Jag finns i sthlm..finns det mer tjejer här från sthlm typ eller i närheten?

• Anonym (N)

Mmmm. jag med. Men vet inte om jag ens vågar...spännande ju...

• Anonym (Johanna)

Finns oxå i sthlm, men är gravid för tillfället. Skulle jättegärna vilja testa tjejsex, har velat det långt innan jag skaffade barn, men inte vågat. Men snart förhoppningsvis...=) Vill så gärna.

• Babylove88
    Anonym (Johanna) skrev 2011-02-13 10:29:37 följande:
    Finns oxå i sthlm, men är gravid för tillfället. Skulle jättegärna vilja testa tjejsex, har velat det långt innan jag skaffade barn, men inte vågat. Men snart förhoppningsvis...=) Vill så gärna.
    Hej
    Vilken vecka är du i?
    Du kan väl inboxa mig om du är medlem här..
  • Anonym (Jag med)

Babylove88: jag är också nyfiken på tjejsex, är gift med en man och har ett barn men vill ändå testa. Jag skriver ett meddelande till dig på inboxen, hope it is ok?

• Babylove88
    Anonym (Jag med) skrev 2011-02-13 15:52:49 följande:
    Babylove88: jag är också nyfiken på tjejsex, är gift med en man och har ett barn men vill ändå testa. Jag skriver ett meddelande till dig på inboxen, hope it is ok?
    Hej!
    Absolut..skriv till mig :D
  • Anonym (Jag med)

Babylov88: nu har skickat ett meddelande till dig=)

• Anonym (Johanna)
    Anonym (Jag med) skrev 2011-02-13 15:52:49 följande:
    Du får jättegärna skriva till mig med på [email protected]
  • Catharinao

Hr prövat tjejsex ett x antal ggr  och även trekant med min sambo , och det är verkligen de bästa som finns :)

• Anonym (Jag med)
    Anonym (Johanna) skrev 2011-02-15 10:38:56 följande:
    Du får jättegärna skriva till mig med på [email protected]
    Har addat dig nu=)
  • Anonym (Jag med)

har mejlat till dig mande jag=)

• Bilriing

Det här är något av en fantasi som jag också hoppas på att få uppfylla. Men i min fantasi är det en äldre kvinna. (Jag själv är i 20års åldern). Som har erfarenhet! haha. Usch så röd man blir när man skriver det här.

• Oscaar

Både jag och min tjej är det! Men vart hittar man en tjej egentligen? Någon här som vill komma och ta min tjejs tjej oskuld?Tungan ute

• moto
    Catharinao skrev 2011-02-15 12:26:54 följande:
    Hr prövat tjejsex ett x antal ggr  och även trekant med min sambo , och det är verkligen de bästa som finns :)
    härligt Flört Synd att vi bor en bit ifrån varandra! Har du msn kanske?
  • Anonym (stockholm)
    Babylove88 skrev 2011-02-13 15:55:04 följande:
    Hej!
    Absolut..skriv till mig :D
    Åhhh önskade att min man skulle tycka att det vore ok för du är ju jättesöt

• Anonym

Någon sugen tjej i Malmö? Jag har pojkvän, men är intresserad av att prova på att vara med en tjej.

• Anonym

Sitter i samma sits är gift och varit tillsammans med min man i 14 år :)
    och har bestämt att jag ska få ha sex med en annan tjej men saken är den att jag vill se han njuta av samma person jag kommer göra...
    Men det är ju sååååå svårt att hitta nån som vill det samma....

• Milf69
    Anonym skrev 2011-10-23 19:59:46 följande:
    Sitter i samma sits är gift och varit tillsammans med min man i 14 år :)
    och har bestämt att jag ska få ha sex med en annan tjej men saken är den att jag vill se han njuta av samma person jag kommer göra...
    Men det är ju sååååå svårt att hitta nån som vill det samma....
    min man o jag varit tillsammans i 23 år och sitter samma båt .
    Har testat tjejsex men vill gärna ha det igen ...
    söker och anmäler oss på olika sajter ...tålamod tålamod

skönt var det i alla fall

god natt       
  • Kurran2011

Jag har haft sex med en annan tjej på sexklubb i Köpenhamn... Det var faktiskt bland det bästa o skönaste jag någonsin vart med om.. Är idag sambo med en kille, som inte vill annat än se mig med en annan tjej... Det är nog hans högsta dröm..  =)    
    Vill ni veta mer om vem jag är så kan ni skicka ett mail till mig...    =) 

Svar på tråden Nyfiken på tjejsex