• regnbågsbebbe

Regnbågsfamiljer, Västerås

Hej!! Bor i Västeråstrakten och jag och min familj hoppas snart få bli ännu större. Vi väntar i dagsläget på äggledarspolning och sen remiss till Uppsala för insemination... Så spännande!!

Finns det några fler här i trakterna som är/ kommer att vara/ har varit i samma sits? Skulle vara kul att komma i kontakt med andra regnbågsfamiljer och följas åt :)

• Svar på tråden Regnbågsfamiljer, Västerås
  • tänk om

Vi plussade på julafton!!!!!

• regnbågsbebbe

ÅÅÅÅÅ STOOOOOORT GRATTIS!!!!! Underbart! Så kul att läsa!!!!

Är det du eller din partner som bär på lilla bebben? Har ni barn sedan tidigare?

Grattis, grattis, grattis; ååååå vad spännande, sitter här med ett stort leende på läpparna :)

Fortsätt gärna hålla oss uppdaterade och lycka till, sicken spännade tid som ni gått in i NU!

• tänk om

Det är jag som ska bära vårat underverk.... Vi har bara en fyrbent bebis än så länge.
    Ska bli så spännande....

• tänk om

Var på vårat första ultraljud i veckan som skulle visa vårat ägg som börjat växa.... Jo Visst. Det hade blivit 2, så helt plötsligt väntar jag tvillingar!!!!!

• Yinmia

Hej Allesammans! Kul att läsa om fler par i Västerås. Vi har precis påbörjat syskonförsök i uppsala och har en dotter på 2 år sedan tidigare.
    Känner igen mig i det där med svensson familj *lol*. Villa, kombibilar, barn, renoveringar m.m. Vi var i Uppsala igår och jag kan säga att det var lite skillnad mot för snart 3 år sedan. Det var lesbiska par överallt på reproduktionscentrum, förra gången såg vi inte nån på 4 vändor.

Har ni haft någon träff än?

• botvid1

Hej! Vi ska också börja med syskonförsök nu har vi tänkt, har redan en dotter som just fyllt ett år. Grattis till ert plus "tänk om"! Vad kul att vi börjar visst bli ett litet gäng i västerås nu. Vore kul att träffa er!

• maki

Hej!
    Härligt att se att vi är några stycken här i v-ås :D
    vi ska nu börja med syskonförsök i Uppsala, om allt går som det ska blirre en trip 3/11 hihi ska bli så spännande! :D  Vi har redan en son som blir 2år i november, blev till på 4e försöket i Uppsala :]
    Stor kram till er alla!

• Regnbage021

Här väntas det på ÄL för att göra första försöket :)

• Lyyke

Hej!

Det verkar inte ha varit någon action i denna tråd på några år men gör ändå ett försök.

Jag och min sambo väntar en liten regnbågsbebis i slutet av maj som blev till i Uppsala. Vi kommer även att flytta till Västerås i början av maj så vore kul att träffa lite folk :) Min sambo har sen tidigare en son född 09 som vi har varannan vecka. Hoppas vi kan väcka lite liv i en gammal tråd :)

• LB58

Hej, vad kul att ni väckte liv i den här tråden! Vi bor i västeråstrakten och har ett barn som är fött våren -14. Vi är inflyttade och skulle gärna vilja lära känna andra regnbågsfamiljer i området runt Västerås/Eskilstuna. Vore kul att höra vad det finns för trevligt folk därute!

• Lyyke

Åh vad roligt LB85 :) vi kör gärna en träff i vår ð??? är ni med i något regnbågsforum på Facebook? Kan ju vara lite lättare att styra upp något då ð???

• LB58

Hmm regnbågsforum säger du...? Näe det hade jag inte ens reflekterat över att det skulle kunna finnas. Har du nåt tips på nåt bra? Tycker helt klart att vi ska dra ihop en träff. När sa du att ni skulle flytta?

• Lyyke

Regnbågsfamiljer är en bra grupp på Facebook. Kolla den ð???

• MHOS

Ja regnbågsfamiljer är en bra mötesplats. ??

Skriv hej alla västeråsare så kan man ju styra upp något. Vad kul med massa bebisar som kommer till världen ????

Svar på tråden Regnbågsfamiljer, Västerås