• ahlmansandra

Billiga blöjor willys,lidl,ica osv

Finns det nån som har provat handlarnas egna märkes blöjor?Typ willys, lidl, ica?  i så fall, hur var dom? Dom är ju ganska mycke billigare är libero o pampers men har inte vågat prova. Vore ju tråkigt om de får utslag.

• Svar på tråden Billiga blöjor willys,lidl,ica osv
  • Pernillaa
    alvide skrev 2010-12-01 16:08:39 följande:
    Willys har ibland att man kan köpa 2 st paket för 100 kr. och då får man köpa obegränsat antal.
    Har man nära till Norge tycker jag man ska åka dit då. Där säljer dom SAMMA blöja för 5NKR
    Alexander 050528 - Lucas 100221
  • Lily of the Valley
    Pernillaa skrev 2010-12-01 20:46:14 följande:
    Har man nära till Norge tycker jag man ska åka dit då. Där säljer dom SAMMA blöja för 5NKR
    För ETT paket?? Förvånad
  • Pernillaa
    Lily of the Valley skrev 2010-12-01 20:47:19 följande:
    För ETT paket?? Förvånad
    För ETT paket! :)
    Dessutom så får man köpa HUR många paket man vill :).
  • Lily of the Valley
    Pernillaa skrev 2010-12-02 15:18:58 följande:
    För ETT paket! :)
    Dessutom så får man köpa HUR många paket man vill :).
    OJ! (minst sagt!) Det är synd att man inte bor närmare gränsen... ;) Man kanske borde hyra en lastbil och åka o fylla den för att sedan sälja svart här i Sverige? ;P haha
  • tessilus
    Pernillaa skrev 2010-12-01 20:46:14 följande:
    hur mycket är det i svenska kr då?
  • Pernillaa
    tessilus skrev 2010-12-03 00:45:43 följande:
    hur mycket är det i svenska kr då?
    Beror ju på vad kursen ligger på men ca 6kr, så ja det är ju överkomligt va ;)
  • Emmis 2008

Jag använder Liedl´s blöjor och dom är helt suveräna, både vanliga och byxblöjan. Pampers luktar illa och Libero läckte som ett såll när hon var bebis iaf.

• luspudel

Vilken kedja i Norge är det som säljer First Price så billigt? Sambon har släkt i Norge som kommer hit över jul...

• Super blondinen

Om du söker på dem så kommer sidan upp kostar 5NRk Men libero 2st för 20.

• Trynträ

Willys blöjor är kanon på natten och Lidls funkar utmärkt på dagen. Dottern får inga eksem av de blöjorna som t.ex Pampers. Håller tätt gör de också. Å för att inte tala om priset. Varför lägga ner mer pengar på nåt som är sämre liksom?

• älskarlivet81
    Trynträ skrev 2010-12-22 10:54:22 följande:
    Willys blöjor är kanon på natten och Lidls funkar utmärkt på dagen. Dottern får inga eksem av de blöjorna som t.ex Pampers. Håller tätt gör de också. Å för att inte tala om priset. Varför lägga ner mer pengar på nåt som är sämre liksom?
    Hur mycket kostar Lidls och Willys blöjor då och hur många är där i paketet?
  • AnetteL

Jag körde enbart pampers och libero åt sonen tills han var över 1år och sedan prövade jag willys men jag tyckte dom var tunna och läckte en massa, efter det prövade jag ica upp and go och även vanliga och dom funka alldeles utmärkt, sonen var trorr och hyn var bra, klart blöjan läckte någon gång men det går ju alla blöjer men jag var jätte nöjd med dom, så denan gång har jag tänkt att köra likadant förstmed pampers och libero och sedan gå över till ica :)

Lycka till i letandet!

• Trynträ
    Finesse skrev 2010-11-30 07:52:58 följande:
    Ingen som ens vågat chansa på hur mkt blöjor egentligen kostar... det vi köper dom för är underpris och VARJE affär går back på VARJE blöjpaket.. så sluta klaga att dom är dyra!
    Har svårt att tro det om jag ska vara ärlig. Affärer vill välj inte sälja varor de går back på.
  • Trynträ
    älskarlivet81 skrev 2010-12-22 10:55:14 följande:
    Hur mycket kostar Lidls och Willys blöjor då och hur många är där i paketet?
    Lite osäker på antalet men jag tror det är 50 st i resp paket. Willys kostar 69 kr och Lidls 79 kr.
  • älskarlivet81
    Trynträ skrev 2010-12-22 11:34:34 följande:
    Lite osäker på antalet men jag tror det är 50 st i resp paket. Willys kostar 69 kr och Lidls 79 kr.
    Då är det ju inte så mycket billigare än libero..Vi handlar på coop, handlar man för 200 kr får man köpa ett paket Libero/Pampers för 99 kr och där är 60 stycken i den storleken vi handlar.
  • Trynträ
    älskarlivet81 skrev 2010-12-22 11:52:14 följande:
    Då är det ju inte så mycket billigare än libero..Vi handlar på coop, handlar man för 200 kr får man köpa ett paket Libero/Pampers för 99 kr och där är 60 stycken i den storleken vi handlar.
    Ok vi hade Libero från början men sen kändes de för hårda i ljumskarna så efter det har jag inte provat Libero. Ser ingen anledning att göra det nu heller när de andra funkar så bra. Tycker iofs 30 spänn per paket är rätt stor skillnad.
  • älskarlivet81
    Trynträ skrev 2010-12-22 11:57:55 följande:
    Ok vi hade Libero från början men sen kändes de för hårda i ljumskarna så efter det har jag inte provat Libero. Ser ingen anledning att göra det nu heller när de andra funkar så bra. Tycker iofs 30 spänn per paket är rätt stor skillnad.
    Fast om det är ca 10 stycken flerblöjor i paketet så blir ju kostnaden per styck inte så mycket mer..

Vi handlar inte på Lidl eller Willys heller, utan bara på Coop. Sen har vi ofta rabattkuponger från libero också, så vi betalar ofta 75 kr/paket

Libero är de enda vi använder, testade med Pampers, men de läcker som ett såll.. 
  • Trynträ
    älskarlivet81 skrev 2010-12-22 12:03:17 följande:
    Fast om det är ca 10 stycken flerblöjor i paketet så blir ju kostnaden per styck inte så mycket mer..

Vi handlar inte på Lidl eller Willys heller, utan bara på Coop. Sen har vi ofta rabattkuponger från libero också, så vi betalar ofta 75 kr/paket

Libero är de enda vi använder, testade med Pampers, men de läcker som ett såll.. 
    Ok, ja det beror nog på vilken storlek man har. Vi kör med 4:an just nu men måste nog snart gå upp på storlek 5. Antalet brukar ju variera beroende på vilken storlek man köper.
  • älskarlivet81
    Trynträ skrev 2010-12-22 12:05:45 följande:
    Ok, ja det beror nog på vilken storlek man har. Vi kör med 4:an just nu men måste nog snart gå upp på storlek 5. Antalet brukar ju variera beroende på vilken storlek man köper.
    Ja vi kör också nummer 4, 7-14 kg..
Svar på tråden Billiga blöjor willys,lidl,ica osv