• Svar på tråden vilken resebyrå tycker du är bäst?
  • SVejsan

Världens resor (bara åkt en gång med dom men var helnöjd med allt)

Annars så har jag faktiskt varit nöjd med alla charterbolag som jag åkt med , Fritidsresor, Solresor och Ving   (och innan de försvann Always och Spies) - vi är dock resvana hela familjen och har inte så mycket kontakt med sevicen på resmålen .
    Fritidsresors lägen har vi dock upplevt som ofta lite bättre (något närmare strand och centrum) - Vill inte bo ute i ingenstans med All-inclusive...
    Sedan har vi åkt med både Resevaruhuset ocn Svensk-Australiensiska Vänskapsföreningen (tror jag dom hette), resevaruhuset var väl inte så lysande, då det blev strul med bokningarna...

• mia maria

Har åkt med Fritidsresor 3 av 4 ggr de senaste åren, o har varit helnöjd med dem!
    Bra läge på många hotell, o bra standard.
    Även bra service både här hemma i Sverige samt på resmålet, o även ett bra flygbolag (TuiFly) som jag är jättenöjd med!

Har rest en gång med Detur o de var också helt OK, men lite flygrädd som jag är så känner jag mig tryggare med ett skandinaviskt flygbolag, vilket de ej har.

2011 ska vi åka med Ving o jag tror att de också är jättebra, o likaså har jag åkt med Apollo en gång i min ungdom o de var bra de med!

Hittills klappar dock mitt hjärta lite extra för Fritidsresor, o jag skulle helst resa med dem varje år, men dock är det ofta priset som avgör för vår del, o denna gång hittade jag ett pris hos Ving som jag inte kunde tacka nej till!

• Tjoflöjt

Vi åker nästan bara med Apollo och har alltid varit jättenöjda. Den enda gången vi blivit besvikna på en resa så åkte vi med Fritidsresor...

• sofies

Reste mest med ving förut men tycker att det blivit för dyra, provade travelbirds erbjudanden de senaste två gångerna, till norra italien och berlin. Blev bra bemött av travelbird och resorna var mycket mindre besvär än tidigare när det följde med hyrbil, skönt att slippa fixa det på plats. Se till att kolla priserna eftersom de står per natt och inte totalpris, men så är det ju överallt.

• Jemp

Äventyrsresor eller apollo för lite mer "vanliga" resor. Alltid varit nöjd, anar att det inte skiljer så mycket men kollar alltid apollo först efter att de skötte det väldigt bra med information och återbetalning når vår resa ställdes in vid vulkanutbrottet 2010.

Svar på tråden vilken resebyrå tycker du är bäst?