Anonym (undrar) skrev 2010-12-05 17:49:11 följande:
inte det... är ju det första man tänker sig (i alla fall jag). låter lite konstigt, men det kanske är sant :)
Nej, det är inte det första "man" tänker på men uppenbarligen det första DU tänker på. Beror nog mest på okunskap och fördomar skulle jag vilja påstå. Men det är ju väldigt bra att du undrar i alla fall så kan det bli en mindre med förutfattade meningar
Min bäste vän är bög och vi pratar oerhört ingående om våra sexliv

. Han och hans partner ser sig som män - vilket de ju faktiskt är - och inte att en av dem är "kvinnan" i förhållandet. Analsex har de ibland och det varierar vem som är mottagaren, men det främsta sexet är oralsex, analsex har det kanske 1 gång av 10 eller nåt i den stilen. Båda är mottagare och givare oavsett vad de sysslar med. Jag tror nog att de är ganska genomsnittliga i den homosexuella världen.
Det känns lite som att folk resonerar som att Bög= Oj, jag gillar att få stake i pastejköket så jag måste vara bög. Att det som avgör om man är bög är den sexuella biten när det i själva verket handlar om känslor, vilket kön man blir kär i. Sexet är ju bara ett sätt att uttrycka sina känslor för den man är kär i.