Svårt att gå ner de resterande kg då jag fortfarande äter för 2
Som rubriken antyder. Har 7kg kvar. Skulle vara bra att få bort ännu mer men jag älskar mat och hatar att träna. Hur faan motiverar man sig..? Har inte ens knipit ordentligt... Suck!
Som rubriken antyder. Har 7kg kvar. Skulle vara bra att få bort ännu mer men jag älskar mat och hatar att träna. Hur faan motiverar man sig..? Har inte ens knipit ordentligt... Suck!
Barnvagnspromenader...Sen är man oftast hungrig en tid efter förlossningen =) Ammar du? Njut i så fall..får man behöver äta mer då.
Men barnvagnspromenader och sen när bebisen börjar röra sig mer så blir det sååå mkt enklare.
Hur länge sen var de tbebisen kom?
Grattis
Jag ammar och blir sjukt hungrig av det! Så mitt bästa tips är nog att äta regelbundet, bra mat och mycket frukt och grönt. Sen är det ju trevligt med barnvagnspromenader.
Jag försöker tänka på att jag ska lägga till bra mat i första hand, inte ta bort "dålig". Någon chokladbit slinker ju ner också men det blir färre bitar om jag ätit bra innan. :)
Ammar inte. Inte självvalt. Så jag har inte det "gratis" tyvärr... Finns ju ingen ursäkt egentligen. Bara att ta tag i kosten och gå ännu mer än vad jag redan gör. Men kosten är ju A och O. Så tråkigt bara att vara nyttig...
Jag har nu gått ner mina sista kilon genom att äta mer fett och skära bort socker och kolhydrater. Jag käkar tex kött/fisk/kyckling med grönsaker och en god sås till.
Till frukost äter jag ägg, keso.. turkisk youghurt etc.
Mitt sötsug är som bortblåst!