• Nyfiken86

Barnens Bokklubb!

Hejsan!

Jag undrar om någon av er här ute är med i Barnens bokklubb.. och är ni nöjda med det?

Kan man avbeställa böcker lätt om man inte vill ha just dom böckerna den månaden??

Hur är böckerna man får?

Jag är gravid i v.33 o funderar på att gå med.. smart eller dumt? ;)

• Svar på tråden Barnens Bokklubb!
  • Nyfiken86
    Pumpkin skrev 2010-12-16 13:56:59 följande:
    Vi gick med i Goboken innan sonen föddes.
    Man ska ju skriva ner födelsedatum.. tänk om dom inte kommer just på den dagen då?? :/
  • Pumpkin
    Nyfiken86 skrev 2010-12-16 14:01:46 följande:
    Man ska ju skriva ner födelsedatum.. tänk om dom inte kommer just på den dagen då?? :/
    Det spelar inte så stor roll ärligt talat. Dessutom går det att ändra födelsedatum senare. När vi gick med angav vi BF som födelsedatum helt enkelt.
  • Nyfiken86
    Pumpkin skrev 2010-12-16 14:02:45 följande:
    Det spelar inte så stor roll ärligt talat. Dessutom går det att ändra födelsedatum senare. När vi gick med angav vi BF som födelsedatum helt enkelt.
    Okej :)
    Men när man fått startpaketet.. hur går dom vidare sen?
    Får man hem böcker varje månad eller hur funkar de?
    Och vad kostar de?
    Hittar ingen information om de :/
  • Pumpkin

Startpaketet fick i alla fall vi innan han var född. Sen har det kommit ett paket i månaden sen han föddes, och vi får alltid mail om det 1-2 veckor innan det skickas. Vilka böcker som ingår, pris, hur man avbeställer osv. Standard är 199kr/månad inklusive frakt, men julpaketet t ex kostade 30kr extra.

• Nyfiken86
    Pumpkin skrev 2010-12-16 14:15:29 följande:
    Startpaketet fick i alla fall vi innan han var född. Sen har det kommit ett paket i månaden sen han föddes, och vi får alltid mail om det 1-2 veckor innan det skickas. Vilka böcker som ingår, pris, hur man avbeställer osv. Standard är 199kr/månad inklusive frakt, men julpaketet t ex kostade 30kr extra.
    Okej.. så om man inte vill ha böckerna just den månaden, hur gör man då??
    Kostar det något att vara medlem??
  • Pumpkin

Det kostar inget att vara medlem, det är bara bokpaketen som kostar. Vill man inte ha ett bokpaket så står det i informationsmailet hur man gör.

• Nyfiken86
    Pumpkin skrev 2010-12-16 21:21:15 följande:
    Det kostar inget att vara medlem, det är bara bokpaketen som kostar. Vill man inte ha ett bokpaket så står det i informationsmailet hur man gör.
    Jasså.. och vart hittar man det mailet..???
  • musli

Jag har aldrig gillat Go'boken men Barnens Bokklubb har vi varit med i sen 4 - 5 år tillbaks.
    Gillar deras bok-utbud och är lätt att logga in på "min sida" och avbeställa månadsboken eller beställa andra böcker ur deras utbud.

Hanna 050511 & Elias 090910
  • Nyfiken86
    Pumpkin skrev 2010-12-16 21:33:20 följande:
    Man får det som sagt inför varje leverans.
    Okeeeeeej.. har beställt nu.. :)
    Man skulle fylla i namn o grejjer.. Hoppas vi inte ändrar namn nu då ;)
    Och datumet kanske inte kommer gälla!
  • Nyfiken86
    Pumpkin skrev 2010-12-17 08:03:55 följande:
    Det jag tycker är bäst med Goboken är att man får med leksaker i typ varje paket och hittills har alla de leksakerna blivit riktiga favoriter.
    Det låter ju superbra :))
Svar på tråden Barnens Bokklubb!