• Pellinell

Jag var otrogen, blev gravid, men vill inte berätta för min man!

Hur skall jag göra? 
    Jag hade sex med grannen i ett svagt ögonblick - det var en engångsgrej och vi är helt överens om att vi inte skall vara ett par. Han är lyckligt gift, jag med. Nu är jag gravid och jag vet med hundra procent säkerhet att min man inte är pappan. Jag vill behålla barnet men vet att min man lämnar mig om han fattar att barnet inte är hans. Därför tänker jag hålla tyst, men mitt problem är att grannen är halvasiat (hans mamma är korean) och mycket kortvuxen, i princip dvärg, medan min man är två meter lång och albino - dvs otroligt blond. 
    Hur stor är risken att barnet ser asiatiskt ut och att min man därmed fattar något? Vad gör jag? 
    Jag är i vecka 21 så abort är nästan för sent, men jag kanske kan begära tillstånd hos Socialstyrelsen? Jag vill inte riskera att förlora min man, han är så underbar.

• Svar på tråden Jag var otrogen, blev gravid, men vill inte berätta för min man!
  • JAG är BÄST
    I Blackrose I skrev 2010-12-26 10:04:30 följande:
    Men tomten är ju svensk. Det går ju inte.
    Hur vet du det?
  • JAG är BÄST
    MrC skrev 2010-12-26 00:36:00 följande:
    Jag läste att mellan 10% och 15% av alla barn har inte den pappan dom tror.
    Det kommer nog att gå bra. Håll tyst bara.

Läste om en vit kvinna i USA som fött ett litet svart unge.
    Hon hade INTE legat med en svart man 9 månader tidigare.
    Hur gick det till då?
    Jo, hennes man hade haft 3-kant tillsammans med en kvinna + svart man bara någon timma före befruktningen/samlaget. Den svarta mannens sperma hade fastnat under förhuden på den vita mannens och sen när han låg med sin kvinna var olyckan framme.

Förslag! Du skyller på din man. Han har haft 3-kant med grannens fru + man och sen fört över grannens spermier till dig!
    Ypperligt förslag måste jag säga.
  • JAG är BÄST
    Sjukhus Mamman skrev 2010-12-26 00:38:30 följande:
    är du inte klok????? låg ni en gång INNAN bröllopet *chockad* eller *sjochad*
    Tänka sig,,jag vet å jag skäms för att jag gjorde detSkäms
    Men jag ville ju inte gifta mig med 2grisen i säcken" så att säga. Jag var ju tvungen att VETA om han var något att haTungan ute
  • Gina01
    MrC skrev 2010-12-26 00:36:00 följande:
    Jag läste att mellan 10% och 15% av alla barn har inte den pappan dom tror.
    Det kommer nog att gå bra. Håll tyst bara.

Läste om en vit kvinna i USA som fött ett litet svart unge.
    Hon hade INTE legat med en svart man 9 månader tidigare.
    Hur gick det till då?
    Jo, hennes man hade haft 3-kant tillsammans med en kvinna + svart man bara någon timma före befruktningen/samlaget. Den svarta mannens sperma hade fastnat under förhuden på den vita mannens och sen när han låg med sin kvinna var olyckan framme.

Förslag! Du skyller på din man. Han har haft 3-kant med grannens fru + man och sen fört över grannens spermier till dig!
    hahahhahahahaha!!! bästa förslaget hittills!!!
  • tyson81

det koreanska är dominant vad jag har hört.

• kristina30

Lyckligt gifta???!!!
    Och så underbar verkar ju din man inte vara när man ska kliva på grannenObestämd
     Jiiises!!

• Anna Lisa

Gör lite släktforskning och låtsas hitta en asiat flera generationer bakåt i dina släktled, sedan kan du skylla på det.

• Millan9901

Asså.. först av allt - styrkekramar till dej!

Sen undrar jag om du kollat möjligheten om någon annan sitter i samma sits som dej? Fast tvärtom menar jag. Isåfall kanske ni bara kan byta unge lite smidigt på BB..?
    För jag menar - du kan väl ändå inte mena att du inte hellre skulle välja en som var mer lik din man än grannen till utseendet?

Jag skulle nog testa att lägga ut en annons på blocket redan nu för att kolla.. eller så kanske du tom kan få nåt svar här. Fast privat förstås så inte moral tanterna ser.. :oP

• psykliv

Kör på bara, ingen som märker nått kan jag lova dig.

• KalleD

Du gör dig skyldig till ett fruktansvärt bedrägeri, när du lurar din man att tro barnet är hans. Dessutom lurar du ditt barn att tro på en lögn. Alla barn har rätt att veta om sitt ursprung. Ovanpå allt nekar du den verkligen biologiske pappan rätten till sitt barn.

Du lurar din man att betala för ett barn som inte är hans...fy skäms! Hoppas han tar ett pappatest som man idag enkelt kan skaffa på nätet!

• Swek

Personligen så hoppas jag av hela mitt hjärta att din man får reda på att du väntar barn med en annan. Tycker du att det är rättvist att din man ska ta hand om ett barn som kommit till världen för att du var otrogen mot honom? 

Karma is a bitch, stackars barn. 

• Swek

Personligen så hoppas jag av hela mitt hjärta att din man får reda på att du väntar barn med en annan. Tycker du att det är rättvist att din man ska ta hand om ett barn som kommit till världen för att du var otrogen mot honom? 

Karma is a bitch, stackars barn. 

• Swek
    emseli skrev 2010-12-26 00:10:30 följande:

Men hallå din man kommer inte märka något,jag lovar.Gör han det så får du dribbla bort det bara..tala om hur lik han är din farfars far eller nåt.Det löser sig.
    Jag vet inte hur du skall göra om han vill ta faderskapstest..hmmm då får du väl flippa ur eller något och tala om hur ledsen du blir när han inte litar på dig att du har ju inte bärt runt på "hans" barn i 9 månader för att han sen skall i frågasätta dig.Nä håll masken för i heeelvete.

OCH DU LYCKA TILL!

Du och TS är ju levande exempel på att kvinnor inte har en uns av moral i kroppen. Inte nog med att du tycker att hon ska dölja det hela. Du tycker alltså på riktigt att om hennes man fattar misstankar ska hon vända det mot honom och ge honom dåligt samvete för att han inte "litar på henne när hon burit på hans barn i 9 månader"?. 

Nackskott på sådana som dig och TS
  • Realistico

Inlägget publicerades ursprungligen i annan tråd. TS heter Nella Bergström och hon publicerade under 8-9 år löpande troll-inlägg på Familjeliv tills någon skrev ut hennes namn. Då raderades 50-talet trolltrådar där hundratals och åter hundratals kvinnor har engagerat sig med omsorg, empati och stöd. Det här är en störd människa. Varning även för hennes lillasyster Cecilia Cessan Bergström.

Svar på tråden Jag var otrogen, blev gravid, men vill inte berätta för min man!