Vet era barn i 10-11 mån åldern vart "mamma och pappa är"?
Ja som rubriken lyder. När ni frågar "vart är mamma/pappa" tittar då eran bebis på den personen ni frågar efter?
Har försökt få svar från bvc på om det är normalt att min 10,5 mån inte tittar på mig när vi frågar efter det. Och vi har "tjatat" mycket om detta i flera mån. Han vet vart lampan är men det lustiga är att nu när jag frågar efter andra saker som t.ex. "vart är mamma" sv så tittar han alltid bara på lampan. :P
Jag går hos barnpsykolog med han nu pga olika funderingar jag har om sonen o dessvärre har han ju sovit när vi varit där så då har jag bara kunnat berätta själv om honom o glömde nämna detta som jag frågar er om nu, men ska ta upp det nästa gång. Har ju lagt ut liknande trådar tidigare om andra funderingar men jag får liksom inte ordentliga svar någonstans så det är ju därför jag efterfrågar här.
Hoppas dock barnpsykologen ska kunna göra mig lite klokare! Inte kul dock att man oroar sig för sin lilla älskling så det blir ju lätt att man frågar andra om deras barn för att se om ens oro är befogad eller ej.