• LillaMiss Piggy

Ensamstående föräldrar i Stockholm som är sugna på att träffas

Det har blivit lite ensamt sen jag blev gravid då ingen i min umgängeskrets har barn. Skulle vara kul att träffa andra ensamstående och kanske ta en fika, gå till parken mm mm

Är 35 år och har en dotter på  2½ år. Bor i en liten 1:a  på blåa linjen i väntan på en större lägenhet

Andra likasinnade får gärna höra av sig

Hoppas vi hörs snart

• Svar på tråden Ensamstående föräldrar i Stockholm som är sugna på att träffas
  • Miss Agility

Hej,

Jag hakar gärna på framöver! Just den 2 april fyller syrran år, så det passar inte så bra. Bor i Mariehäll (som jag såg någon annan gjorde också!) och träffar gärna er som bor i krokarna av Solna/Sundbyberg/Mariehäll, men är inte främmande för att även ta mig in till stan Skrattande
    Har en liten kille på 1½ och är hemma, så dagtid går fantastiskt bra just nu. Har flyttat från södra sidan så jag lämnade BVC-gruppen bakom mig....

• pernii

Hej jag är ensam med en liten 3 årig kille. Vi vill åka på nåt läger eller sommaridyll, där det finns andra barn i samma ålder. nån som har nåt tips?
    inte kamping och gärna med helpension

• Mitso

ni som har facebook så finns det en sida där:   mammor i stockholm där många kan träffas och pratas dagligen!
    det är nu 80 st mammor!Glad

• millihenry
    Mitso skrev 2011-03-29 15:34:58 följande:
    ni som har facebook så finns det en sida där:   mammor i stockholm där många kan träffas och pratas dagligen!
    det är nu 80 st mammor!Glad
    Pappor då? Gråter
  • Zinara

Hittade precis den här tråden och undrar om man skulle kunna få vara med även om man inte är singel? Min man jobbar oftast nätter och sover dagar så känner mig ofta som ensamstående. Har inte några vänner med barn så känner mig lite isolerad. Har 2 flickor 2,5 år samt 3 mån som jag går hemma med. Bor i skärholmstrakten i södra stockholm. Fyller 32 nu i maj

Om tråden är exlusiv för singlar kanske någon ändå har lust att lära känna en ny vän isåfall är pm välkomna Vill gärna träffa andra föräldrar speciellt med barn i min stora dotters ålder som hon kan leka med. På öfsk är barnen för det mesta ca året yngre.

• mba12

Halå halå,
    Får man också hänga med här? Har en son på 2,5 år.
    Har varit ensam på ett tag.
    Mitso´: har sökt på "mammor i stockholm" på FB men tyvärr hittade inget där!!
    Vill ni tjejer att träffas nån gg och fika med våra barn?
    Ni får gärna höra av er, tips, förslag, mm
    Ps. bor norr om stan.
    Ha en bra dag

• mba12

Ja, nu har jag hittat mammor i stlm på FB.
    Väntar på request från andra ändan.
    Tack

• Mamma i sthlm

Hejsan

Är tråden fortfarande aktiv?

Jag är ensam med en 3,5 årig son och hittar gärna på något trevligt.
    Hör gärna av er!

• Qarina

Hej !! Halkade in på denna tråden å undrar oxå om den Är aktiv fortfarande? Jag är 46 med 5-årig son som bor i Spånga men vi ska flytta till det nybyggda Annedal.

• bollplank

det känns som att det inte är så mkt aktivitet här inne, men om någon vill  hitta på något så är jag på. har en son som blir 3 år i januari. Själv e jag 35 år singel sen drygt ett år tillbaka.

• Snäckan25

verkar inte vara så många som skriver längre ,men skriver ändå :)

jag är 27 ensamstående/singel mamma och har en son på 1 år och 8 månader.

• lotta70

jag är gärna med och träffas om en träff är aktuell!!?? Ensamstående till en snart 2-årig son, i februari föds kille nr 2! Bor i solna, här finns ¤H som man skulle kunna gå och besöka + många fina parker som skytteholmsparken, hannebergsparken mm. Vi syns?

• Suok

Hej hej!
    Finns kanske ensamstående mammor med större barn. har två pojkar (10 o 11 år) så hitta gärna på nåt rolig med andra föräldrar som har större barn))) Bor i värterort.

• bollplank

Jag har min son varannan vecka, så en jämn helg ses vi gärna. Augustendahls 4h låter trevligt, hur har ni det nästa helg?

• Peaches82
    Snäckan25 skrev 2011-11-09 13:28:05 följande:
    verkar inte vara så många som skriver längre ,men skriver ändå :)

jag är 27 ensamstående/singel mamma och har en son på 1 år och 8 månader.
    Tittade på dina bilder och dig har jag ju sett flera ggr på öppna fsk=). Fast det var längesen för jag har flyttat till Solna nu.  Var inte ensamstående då heller vilket jag är nu!
  • rödstrumpa01

ok, första inlägget 2012. jag bor i farsta och har en son på 3 1/2 år. jag hittar gärna på något med andra som har barn. just när min son börjar bli "äldre" så märker jag av mer och mer att han har behov av andra barn att leka med, även utanför dagis. och det är tunnt med barn bland mina vänner tyvärr.  så; nån som vill ses/hitta på nåt? skriv meddelande eller svara på tråden.

Svar på tråden Ensamstående föräldrar i Stockholm som är sugna på att träffas