• Anonym (styvpappan)

Min styvdotter springer naken hemma ibland

Hej!

Jag har ett litet knäppt problem som jag inte vet riktigt hur jag ska ställa mig till. Det är så att jag sedan ett par år tillbaks har en ny kvinna som sedan ett tidigare förhållande har en dotter på 16 år.
    Har vid ett flertal tillfällen hänt att hon kommit ut naken ur duschen och gått till sitt rum precis då jag råkat vara i närheten. Har även hänt att hon kommit ner i köket på morgonen iklädd bara en tshirt.
    Jag får ibland känslan av att hon vill att jag ska se henne. Har inte vågat påtala något för henne eller hennes mamma. Borde jag säga något?

• Svar på tråden Min styvdotter springer naken hemma ibland
  • Anonym (Gameon)
    PappaSnygg skrev 2016-02-29 14:26:21 följande:
    Jag har samma problem (eller möjligheter) med min styvdotter på 14 år. Så fort hennes mamma jobbar kväll sitter hon kloss nära mig i soffan i små trosor och ett linne, eller ligger med sitt huvud i mitt knä, trots att jag bara har kalsonger. Fick stånd en av gångerna när hon hade sin mun alldeles mot mitt ollon. Då pussade hon snoppen och skrattade, hon satt sig upp och ville sitta i mitt knä. Vad ska jag göra, det börjar gå för långt?!
    Har väl redan gått för långt tycker jag. Du leker med elden och detta kommer inte sluta bra.
  • Anonym (sebbe)
    Anonym (Rally) skrev 2011-03-21 19:54:42 följande:

Njut av synen mannen. Dont ask.

Detta.

Låt henne hållas. Det är väl trevligt att se?
  • Anonym (sebbe)
    Anonym skrev 2011-03-22 20:49:22 följande:

Jag bara hoppas att alla är ironiska här.
    Jag tror att tjejen ser dig som en gammal gubbe och mammas gubbe och bryr sig inte om dig. Varför skulle hon inte få gå i underkläderna i sitt eget hem? Löjligt.
    Tycker nog att du har problem som inte ser henne som ett barn  och det är naturligt att hon känner sig bekväm i sitt hem.
    Hade min sambo sagt något om min dotter hade jag blivit skitirreterad för att han tittar på det sättet och förmodligen åkt ut med huvudet före.

Nu har du nog inte läst ordentligt. Denna tjej har då inga underkläder på sig.
  • Anonym (bhjkl)
    PappaSnygg skrev 2016-02-29 14:26:21 följande:

Jag har samma problem (eller möjligheter) med min styvdotter på 14 år. Så fort hennes mamma jobbar kväll sitter hon kloss nära mig i soffan i små trosor och ett linne, eller ligger med sitt huvud i mitt knä, trots att jag bara har kalsonger. Fick stånd en av gångerna när hon hade sin mun alldeles mot mitt ollon. Då pussade hon snoppen och skrattade, hon satt sig upp och ville sitta i mitt knä. Vad ska jag göra, det börjar gå för långt?!

Om du är på allvar har du redan begått brott i princip. Du kan bli anmäld för detta. Är du begåvningssvag på något vis som inte satt stopp och talat om var gränsen går?

TS, hon testar gränser, du känns för henne som ett tryggt val, du är urgammal ( i hennes ögon) du är mammas sambo. Antingen säger du ifrån eller så tokignorerar du henne så hon inte får någon som helst 'belöning' för sitt dumma beteende.
  • Anonym (ojoj)

Jag vet inte hur jag ska säga detta utan att trampa på några tår. Men jag säger det därför rakt ut bara. Du måste ha ett enormt ego som tror eller ens tänker tanken att din 16 åriga styvdotter skulle ha något intresse i att "visa upp sig" för dig. Jag tycker du ska glömma den tanken helt och hållet och istället fundera på hur du ser på din styvdotter som tolkar in sådana saker i ett helt normalt beteende. Gränsar till incest.

• Anonym (sebbe)
    Anonym (ojoj) skrev 2016-02-29 15:05:07 följande:

Jag vet inte hur jag ska säga detta utan att trampa på några tår. Men jag säger det därför rakt ut bara. Du måste ha ett enormt ego som tror eller ens tänker tanken att din 16 åriga styvdotter skulle ha något intresse i att "visa upp sig" för dig. Jag tycker du ska glömma den tanken helt och hållet och istället fundera på hur du ser på din styvdotter som tolkar in sådana saker i ett helt normalt beteende. Gränsar till incest.

Du tror inte att 16-åriga döttrar kan bli sugna på mammas nya kille? Den förbjudna, erfarna frukten? Kan lova dig att det är inte så ovanligt. Och vadå gränsar till incest, det gör det inte alls. Dessutom verkar ju TS snarare tycka detta blottande är ovälkommet snarare än välkommet så vilka tankar är det han ska glömma egentligen?
  • Anonym (ojoj)

Nej det tror jag verkligen inte. Däremot kan ju människor som grundar sin syn på sexualitet utifrån vad de porrsurfat fram lätt få den uppfattningen.

Anonym (sebbe) skrev 2016-02-29 15:14:05 följande:

Du tror inte att 16-åriga döttrar kan bli sugna på mammas nya kille? Den förbjudna, erfarna frukten? Kan lova dig att det är inte så ovanligt. Och vadå gränsar till incest, det gör det inte alls. Dessutom verkar ju TS snarare tycka detta blottande är ovälkommet snarare än välkommet så vilka tankar är det han ska glömma egentligen?

• Anonym (bhjkl)
    Anonym (ojoj) skrev 2016-02-29 15:05:07 följande:

Jodå, det finns många som testar sin kvinnlighet på detta vis eftersom de uppfattar mammas snubbe som säker. Man kan bara hoppas att de är det också och inte får för sig att tjejen är intresserad på riktigt som nån sinnessvag dåre.
  • KingOfKings

Sätt på henne. Hårt och skoningslöst.

• Anonym (Inte okey)

Ts

Detta är självklart inte okey av din styvdotter, får känslan av att hon vill provocera fram en reaktion. Detta ska du ta upp med din sambo, för det kan komma att bli ett problem. Jag själv har en dotter på 17 år och min man som jag är gift med är betydligt yngre än mig, vi är gifta och väntar barn tillsammans. Min dotter skulle aldrig och då menar jag aldrig gå utmanande klädd eller provocera på det viset, men och andra sidan så konkurrerar hon inte med mig så som många tonårsdöttrar gör med sin mamma. oavsett vad så är det INTE okey.

• Anonym (Byxor)

Tråden är mer än fem år gammal. Jag tror den där styvdottern flyttat hemifrån vid det här laget...

• Anonym (Inte okey)
    Anonym (Byxor) skrev 2016-02-29 16:47:40 följande:

Tråden är mer än fem år gammal. Jag tror den där styvdottern flyttat hemifrån vid det här laget...

hahahahhahahhaa hur kunde jag missat det Skrattande
  • Anonym (Polis)
    KingOfKings skrev 2016-02-29 15:19:21 följande:

Sätt på henne. Hårt och skoningslöst.

Då är han en pedofil!
Svar på tråden Min styvdotter springer naken hemma ibland