• Anonym (Är jag kär!?)

Har jag kärat ner mig??

Herre gud, vet knappt vad som händer!!

Jag tror att jag har gått och kärat ner mig i en kvinna jag verkligen inte borde ha känslor för... Drömmer

Shit!!!

När jag ser henne vill jag bara ta henne i min famn och stanna kvar så i all oendlighet! Jag vill kyssa henne försiktigt över hela kroppen och ja allt det där ni vet! Vad fan ska jag göra? Jag kan ju inte gå och bli förälskad i Henne!! Hon är för fan nästa dubbelt så gammal som mig och dessuton verkligen inte någon som jag skulle kunna ha något ihop med....

Men hennes blickar gör mig helt förvirrad hennes blick verkar vilja tala om något som hon inte vågar... eller så gillar hon bara mig som vem som helst! Åhh jag blir tokig....
    vågar man fråga henne??

Ska man ställa frågan ganska rakt ut? Hej, jag undrar hur du ser på mig? Vad tycker du om mig? hahaha nej jag vet inte

Behöver verkligen RÅD och TIPPS nu!!

• Svar på tråden Har jag kärat ner mig??
  • Anonym (Är jag kär!?)
    lailabobson skrev 2011-02-08 22:46:04 följande:
    Hej igen.
    Roligt att du kunde svara på mitt inlägg, dessvärre mindre roligt att det inte ser helheten i min text och jag känner mig påhoppad. Dock så skulle detta bara kunna vara ett enkelt missförstånd. Vill du inte ljuga för tjejen i fråga måste du börja stå i centrum och agera kvinnors svar på en såkallad "alfahanne". Hur annars ska du nå fram till henne?
    nänä gillar bara inte att ljuga hihi men att stå i centrum e jag bra på :P
  • Anonym (Är jag kär!?)
    Peggylicious skrev 2011-02-08 22:50:40 följande:
    Prova Klä dejj Kaxit de kan Funka om du Ger rätt vibb ,,, Anars finns ju andra Stilar me T.ex. Hawaiiskjorta avslappnat om du hajjar Kanske nt Hawaii nu men Polotröjja ? någonting Som e slapp stil . om hon Gillar d.

Ta sprit När hon e me så ni e fulla Då minskar Hämmningarna Så ni kan ha 6(KANSKE) sen kan ni ha 6 Nårra ggr sen behöver ni nt ens Ta sprit Utan o ha 6

NYFIKEN: Hur mykke Tar du i bänk ? Bruka själv Gymma Förrut men nu e de mykke me barn o Jobbsökande .

MVH PEGGYLICIOUS
    Tar 40 i bänk och 60 i benpress :D
  • Anonym (Är jag kär!?)
    lailabobson skrev 2011-02-08 22:08:10 följande:
    Hejsan!
    Jätteroligt att du har bytt sida! Om jag skulle vara i dina trusselusker skulle jag givetvis vara väldigt på, för det är sånt vi kvinnor gillar. Ju framfjusigare du är desto större chans är det att hon vill ha dig. Men det beteende medför ju även vissa risker såsom missförstånd och bluffmakeri.
    Ser även i texten att hennes blickar gör dig osäker.. Det finns ett sätt.. Ja du hörde rätt.. ETT SÄTT som kommer få denna vackra skapelse på fall.. Ljug för henne om små saker hela tiden så hon ser att du vågar chansa.

Många kramar Laila
    och jag menade verkligen inte att "hoppa på dig" ;)
  • de Robespierre
    Anonym (Är jag kär!?) skrev 2011-02-08 22:37:16 följande:
    Felet är att hon är i auktoritets ställning till mig...
    visst är det fintatt vara kär... men jag vet inte hur jag ska "få" reda på om hon känner som jag?!
    Vad är det som attraherar dig mest med henne? Hennes auktoritäritet eller annat? Har du tidigare varit svag för auktoritära kvinnor/tjejer? Är det något nytt du har upptäckt hos dig själv? 

Försök att beskriva vad det är hos henne som gör att du känner som du gör.
  • Anonym
    de Robespierre skrev 2011-02-08 23:35:37 följande:
    Vad är det som attraherar dig mest med henne? Hennes auktoritäritet eller annat? Har du tidigare varit svag för auktoritära kvinnor/tjejer? Är det något nytt du har upptäckt hos dig själv? 

Försök att beskriva vad det är hos henne som gör att du känner som du gör.
    Och så spelar det ju roll i vilken typ av auktoritetsposition hon är i förhållande till dig... för att vara lite tråkig. Är hon din läkare, terapeut eller psykolog tex, så kan det inte bli något mellan er för det skulle innebära tjänstefel från hennes sida, även om det hände efter att hon slutat vara din läkare (eller vad hon nu är).

Men om hon är din lärare är det inte lika allvarligt, likaså om hon tex är ditt barns läkare osv.

Har ni NÅN kontakt förutom det som gäller det hon är auktoritet på? Småprat inemellan? Blickar, "onödig" kontakt? 

Det är ljuvligt att vara där du är, så njut av det oavsett om det kan bli något mer eller inte...önskar dig all lycka till!

Tramset här ovan från de två lustiga skribenterna tycker jag du tacklade otroligt bra förresten!  
  • Anonym (Är jag kär!?)

Nej det har inte auktoriteten att göra, utan hennes utstrålning, hennes personlighet, ögon och blickar!! Ja jag gillar hela henne helt enkelt. Blir varm i kroppen när jag ser henne, det pirrar i magen när hennes blick möter min... Nej jag bryr mig inte så mycket om "vad" personen jobbar med.. om du förstår ;) Så jag har aldrig bytt mig om auktriteten... det är bara det att hon har det ställningen i detta fallet =)

• Anonym (Är jag kär!?)

Anonym. Ja hon är inte min läkare eller psykolog... mer lärare kan man väl kalla det... hmm? ja i alla fall jo vi har lite onödig kontakt, många blickar... iaf! Men vi träffas inte privat om vi säger så...

• Anonym
    Anonym (Är jag kär!?) skrev 2011-02-09 22:47:13 följande:
    Anonym. Ja hon är inte min läkare eller psykolog... mer lärare kan man väl kalla det... hmm? ja i alla fall jo vi har lite onödig kontakt, många blickar... iaf! Men vi träffas inte privat om vi säger så...
    Hmm, ja då låter det ju som att ni har "nånting" vad det nu kan vara. Om du vill att det ska bli något mer, håll kvar de där blickarna lite längre, och hitta på något att prata om! Lycka till!
  • Anonym (Är jag kär!?)

Bästa tipset hitills måste vara hawaiskjortan!! hahaha När skämt o sido... Att hålla kvar blicken liite längre och prata ska jag försöka med!! Tack för seriösa tips :)

• Anonym
    Anonym (Är jag kär!?) skrev 2011-02-10 07:19:14 följande:
    Bästa tipset hitills måste vara hawaiskjortan!! hahaha När skämt o sido... Att hålla kvar blicken liite längre och prata ska jag försöka med!! Tack för seriösa tips :)
    Vassego. Du bara måste ju komma tillbaka allteftersom och berätta hur det går
  • Anonym (Är jag kär!?)

JA! Det lovar jag!! Men det tar nån vecka innan jag har mer att berätta ;)

• Anonym (Är jag kär!?)

PUFF PUFF

Bara måste puffa tråden lite... =)

Träffade henne nu i veckan och förra med men tyvärr gavs inte möjligheten att hålla kvar blicken något längre... svårt upptäckte jag då alla andra i rummet skulle se att något var konstigt då kasnke?!

Men allt annat består!

• Anonym (mej)

Spännande. Här är de lite samma problem. Har aldrig varit intresserad av en qvinna förr. Jag vet inte om hon är bi el ej. Vi har umgåtts som vänner ca ett år nu, ses sisådär 1ggn /månaden o festar o har kul. Det har varit mycke blickar, beröring, prat (men DET vågar vi inte prata om) men ingen av oss vågar ta steget tror jag.  Vi är båda över 40, hon singel o jag i förhållande, båda har barn.  Jag skulle bara vilja hålla henne, kyssa henne, blir helt varm då jag är i närheten av henne osv. Men tror faktiskt inte nån vågar göra nåt, båda är liksom rädda för om det inte är ömsesidigt, hon är liksom min "boss" (läkare) o jag sköterska. Ingen på jobbet vet om att vi umgås privat, där är vi helt yrkesmässiga. Nu har jag börjat sova över där efter våra utekvällar, de va hon som frågade om det. Blir toookig snart...det här är nåt helt nytt, spännande, härligt men guu så jobbigt. Jag bara räknar dagarna tills jag får se henne igen...suck...

• Anonym (biiiiii)

Här är en till! är 28 har kille. Jag är också helt ny på det här. Har blivit såååå förälskad i en kvinna som är vikarie på mitt jobb och dessutom är 8 år yngre än mig. Längtar så efter att få träffa henne igen men önskar samtidigt att jag inte hade dessa känslor. Det komplicerar ju allt.......

• Anonym (Är jag kär!?)

Javist det är nästan alltid komplicerat och jobbigt men roligt och spännande samtidigt!!! :D

Jag vill bara gå fram och säga detta till henne rakt ut.. Så här: Du, jag tycker att du är jävligt läcker!! Haha men inser ju själv att jag aldrig skulle våga detta..... :D

• Anonym (Är jag kär!?)

PUFF...

Kom igen nu....

Måste ju finnas fler som har erfarenheter att detta.... Tror inte att jag är ensam om dessa känslor iaf! ???

Jag ska träffa henne igen denna veckan! Tipps på något man kan göra... blickar, säga nåt???

• Anonym

Lägg pannan i djupa veck och hitta på några möjliga samtalsämnen, hitta på och ljug om det behövs! Vad som helst bara ni får igång ett samtal! Och så lång ögonkontakt, kanske säga någon komplimang, fråga var hon köpt skor/klädesplagg. Säga "vi ses" när ni säger hej då... får ni väl igång ett samtal kan du ju sikta på att fråga om hon ska med på kaffe efteråt, nån dag. Se hur hon reagerar. 

Jag känner igen väldigt väl, och blev som du väldigt förvånad när detta plötsligt hände mig som vuxen (30+). Bara att hänga med i svängarna....lycka till och BERÄTTA HÄR!  

• Anonym (Är jag kär!?)

Mmm...

Jag borja faktiskt bli nervös.... :S Har jag inte varit tidigare när jag ska träffa henne ;)

• Anonym (samma hära)

Jag tror inte jag är kär, men otoligt attraherad av en tjej i min egen ålder, är 25 år.
    Men nästan kälekskänslor, hon har en sån otrolig utsrålning, och efter ett par glas vin tillsammans skulle jag inget heller än ...mm
    Vi har dansat nära varandra en gång för ett par år sen, och kändes speciellt.
    Skulle så gärna vilja tala om hur jag känner men vet knappt själv vad. Och är skit rädd att hon skulle försvinna om jag berättade för henne. Att det skulle vara svårt för henne att ta det lixom, då hon har mycket i sitt eget liv, men pojkvän, och barn..

Det är min närmsta vän och vi har känt varandra i några år nu.
    jag har man och barn.

Det här är helt nytt för mig. Vet inee om det är henne jag bara vill ha, eller om det är en tjej att prova ha sex med lr, om det endast ska stanna i mina fantasier. Min sambo vet om att jag vill ha sex med en kvinna, och jag har frikort för det. Men kan inet släppa henne.
    Försöker vara ute på kontakt sidor, som bodycontak och vuxnaskriker. Men når inte fram till någon tjej där.
    Känner mig hemskt kräsen också...

HJälp!!!! ???

Svar på tråden Har jag kärat ner mig??