• Anonym (Lustig)

Sära på benen=jobbigt?

Frun går upp runt 5, till jobbet efter 7 och kommer hem 12 timmar senare trött och vill vila 5 dagar per vecka. Jag vill sätta på då hon lägger sig men hon är dödstrött och vågar inte heller före jobbet numera. Lö sö återstår då vi kan bli trötta av en massa annat men försöker ibland då. Ligga och kramas går alltid men då vill jag ofta sätta på när det blir stånd.

Är det så förfärligt att sära på benen efer mannens behov ett par gånger per vecka, eller måste hon vara hemmafru för att orka med?

• Svar på tråden Sära på benen=jobbigt?
  • Anonym (Lustig)
    MrsAssault skrev 2011-01-15 10:21:31 följande:
    Troligtvis är hon alldeles utmattad efter att ha träffat sina älskare. 
    Ja ibland kan man undra och jag har frågat lite vad hon gör eller är utan, men lördagar är en bra knulldag och då kan hon vara trött efter en dag med barnen.
  • Anonym (Lustig)
    Sannive skrev 2011-01-17 02:00:23 följande:
    Härlig syn och okunskap :)  Kanske nytt för dig lille man att kvinnor måste ha ork de med för att bli sexuellt upphetsade, annars blir det öken torrt och fantastiskt smärtsamt. Fast .. det kanske inte små kåtslagna, mansgrisar som du begriper eller bryr sig om?
    Jovisst och jag har skaffat hemhjälp som hon tackat nej till
  • Anonym (Lustig)
    Anonym skrev 2011-01-15 05:58:02 följande:
    Du kanske borde sätta dig ner och prata med din fru om hur hon mår och hur hon ser på erat sexliv.
    Var inte så förbannat ego, det är så jäkla osexigt så det finns inte!
    Det gör vi ofta och dubbelarbete är jobbigt så jag förstår, ska försöka somna tidigt så vi vaknar tillsammans, vi har haft många morgonorgier förut.
  • Gudrun256

Jag tycker unga tjejer alltid sitter med benen isär nu för tiden. Kanske testa det.

• Anonym (Lustig)
    Anonym skrev 2011-01-15 05:48:57 följande:
    Det är inte jobbet i sig det handlar om tror jag.
    Tänkt själv att du är så trött att du inte orkar, hur kul och skönt skulle det vara för dej då?
    De flesta killar får ju inte ens upp den i sådana situationer...
    Det händer och då kramas vi tillsvidare. Hon kan ju rida också.
  • Anonym (Lustig)
    Anonym skrev 2011-01-15 06:02:29 följande:
    Tror du verkligen på det hon sa??
    Du vet att dom skildes va?

Jag har läst dina andra trådar, du och din fru verkar ju ha bra sexliv:P
    Hollywoodfruar måste nog ställa upp för ett liv i lyx. Jag skulle nog inte heller gilla om min fru berättar i TV vad hon gör.
  • Anonym (Lustig)
    Anonym (duva) skrev 2011-01-15 05:35:56 följande:
    an måste inte sära på benen för att ha sexCool
    Mun är uteslutet och rumpa är dessert, hon vill inget som njöt av fingerpulla förut.
  • Anonym (Lustig)
    Anonym skrev 2011-01-15 10:24:45 följande:
    skaffa en älskarinna istället
    Har hotat med det och hon sa ja till KK förut, men när jag vill skaffa en husa blir frun villig ett tag.
  • Anonym (Lustig)
    Ikka skrev 2011-01-15 10:34:57 följande:
    Det låter ärligt som du är för påstridig.

Känns märkligt att du jämför en "normal" sexualitet med Anna Ankas. Hon är jävligt stor i käften och de värderingar hon satte främst var ju minst sagt gammalmodiga. De värderingarna funkade ju uppenbarligen inte i längden heller, hon och Paul Anka är ju skilda numera. Det går inte att hela tiden fokusera på den andra parten, att lägga all energi där för att passa upp på den personen. Det går ju åt båda håll givetvis dock. Känner du att du får stå tillbaka i massor pga att ni inte har sex så visst, inget fel i att diskutera det men det kan ju bli en ytterligare låsning i det hela och orsaka större problem. Bättre att se till att få kvalitetstid och vila tillsammans för att jobba upp lusten hos er båda två. 

Jag kan dock känna igen mig i att vara den som vill ha sex oftare än min partner, även om jag kan vara bra trött och ha jobbat. Självklart känns det frustrerande titt som tätt och jag kan i bland känna att vi är ju alltid mer eller mindre trötta och ska man bara gå på det så skulle vi ju aldrig ha sex. Vi har ju även planer på barn så det kan kännas lite trist pga det att sexet vilar i perioder. Men i de lägena är det viktigt att minnas att vi alla är olika och ingen har rätten till någon annans kropp och sexualitet så därför är det bättre att som sagt låta det hela vila lite när partnern är trött. Kanske mysa till det på annat sätt och övergår det i sex är det ju en trevlig "överraskning" då, men inget som ska tas för givet bara för att man myser. Inte för påstridigt och tvingande, för det i sig kan bli jävligt avtändande för den partnern som är trött och bara vill mysa utan sex. Förhoppningsvis så är det inte endast för sexets skull som man tyr sig till och är tillsammans med sin partner utan för andra kvaliteter hos den personen som man värderar. Så är det för mig i alla fall. Sex är så klart en stor del i ett förhållande, men inte det som gör mig kär eller får mig att vilja vara med den personen utan det är en av flera olika sorters närhet och sköna stunder som jag har ihop med min partner. 
    Att suga av sin man verkar inte gammalmodigt :) Hon var ju där som tränare först. Paul är gammal.
    Enda ggn min inte är trött är när hon varit hemma och vilat, eller på morgonen. Jag har provat att ligga och kramas flera kvällar som hon gillar men hon vill bara sova. Jag orkar knappt heller när hon vaknat och jag vill sova. Jag får satsa på att sova tidigt fredag och lördag :)
  • Anonym (Lustig)
    Anonym (kaupas) skrev 2011-01-15 11:16:10 följande:
    Jag hade samma problem och kände mig utnyttjad, så jag sa att jag drar nu. Då blev det taget på allvar och då blev det bättre. Mycket bättre.
    När min hotas av andra kvinnor tänder det till och öppnar sig ;)
  • Anonym (Lustig)
    Gudrun256 skrev 2011-01-17 02:30:46 följande:
    Jag tycker unga tjejer alltid sitter med benen isär nu för tiden. Kanske testa det.
    Gärna lammkött om jag får ha en KK igen :)
  • Anonym

Men så ligger ju Anna Anka i skiljsmässa och väntar säkerligen många miljoner som kommer att se till att hon får leva bekvämt i resten av sitt liv utan att behöva sära på benen.

• Anonym (Lustig)
    Anonym skrev 2011-01-17 03:02:15 följande:
    Men så ligger ju Anna Anka i skiljsmässa och väntar säkerligen många miljoner som kommer att se till att hon får leva bekvämt i resten av sitt liv utan att behöva sära på benen.
    Ett lönsamt fnaskande :)
    Han ville inte att hon skulle arbeta som hon gjorde, han fick väl ingen service on demand då.
  • Anonym (Lustig)

En bra grej jag gjorde var att tvätta håret två ggr och sa till frun hur fluffigt det blev, lilla dottern la sig på henne och jag tog efter med kyssar, då tände det och jag lovade att tvätta mer vitala kroppsdelar som vanligt före sex. Sedan spårade det ur när jag inte var pang på rödbetan snabbt nog :(

• redneck girl

damen får prioritera lite . är hon så sjukligt trött jämt...borde hon kanske uppsöka en läkare .

• Ikka
    Anonym (Lustig) skrev 2011-01-17 02:53:55 följande:
    Att suga av sin man verkar inte gammalmodigt :) Hon var ju där som tränare först. Paul är gammal.
    Enda ggn min inte är trött är när hon varit hemma och vilat, eller på morgonen. Jag har provat att ligga och kramas flera kvällar som hon gillar men hon vill bara sova. Jag orkar knappt heller när hon vaknat och jag vill sova. Jag får satsa på att sova tidigt fredag och lördag :)
    Vad jag menar med gammalmodigt är att Anna berättade i TV att hon riktade in sig på att tillfredställa sin man, hon sa inget om att hon förväntade sig samma sak av honom. Det där med att ge och ta var inget hon diskuterade utan bara att ge och tillfredställa. Det är jävligt gammaldags och förlegat. För att ha ett bra sexliv krävs både och - lust, ork och viljan att ha trevligt i hop. Många faktorer, inget man kan kräva av en annan person att den ska ge och det blir rätt fel när någon basunerar ut i TV att det är så det funkar om man ska behålla sin man etc. Jävligt sned och förlegad syn och som sagt, de är ju skilda nu. 

Fortsätt kramas och håll er intima på det planet så ni inte tappar intimiteten helt, det försvårar ju det hela om ni gör det. Och var inte påstridig eller tjata om det hela, lusten hos henne lär då inte bli större direkt. Ni kanske skulle prata med någon om det hela? Inte någon vän eller så utan någon som kan det här, terapeut eller liknande...
Svar på tråden Sära på benen=jobbigt?