Anonym (Lustig) skrev 2011-01-17 02:53:55 följande:
Att suga av sin man verkar inte gammalmodigt :) Hon var ju där som tränare först. Paul är gammal.
Enda ggn min inte är trött är när hon varit hemma och vilat, eller på morgonen. Jag har provat att ligga och kramas flera kvällar som hon gillar men hon vill bara sova. Jag orkar knappt heller när hon vaknat och jag vill sova. Jag får satsa på att sova tidigt fredag och lördag :)
Vad jag menar med gammalmodigt är att Anna berättade i TV att hon riktade in sig på att tillfredställa sin man, hon sa inget om att hon förväntade sig samma sak av honom. Det där med att ge och ta var inget hon diskuterade utan bara att ge och tillfredställa. Det är jävligt gammaldags och förlegat. För att ha ett bra sexliv krävs både och - lust, ork och viljan att ha trevligt i hop. Många faktorer, inget man kan kräva av en annan person att den ska ge och det blir rätt fel när någon basunerar ut i TV att det är så det funkar om man ska behålla sin man etc. Jävligt sned och förlegad syn och som sagt, de är ju skilda nu.
Fortsätt kramas och håll er intima på det planet så ni inte tappar intimiteten helt, det försvårar ju det hela om ni gör det. Och var inte påstridig eller tjata om det hela, lusten hos henne lär då inte bli större direkt. Ni kanske skulle prata med någon om det hela? Inte någon vän eller så utan någon som kan det här, terapeut eller liknande...