Hej annamel och välkommen :) hur gammal är din knös? Kim, åh vad härligt att du har funnit din prins, kul att det gick så bra med hans tjejer också! Har du kommit i ordning hemma med allt? Hoppas det blir som du vill. Idag har vi varit på inskolning som tidigare dagar i veckan, lämnade han i 10 minuter och det var inga problem, så klart ;) imorgon ska jag lämna i 30 minuter så ska bli intressant. Oliver fick en rå röd rumpa igår precis när vi skulle åka från bror. Han har ju bajjat som attan och helt plötsligt var han ledsen och spjärna med benen så tog av han blöjan och lite baj var där och illröd. Så hem och springa blöj lös vart det. Han bajja då 5 ggr på loppet av 30 minuter och det var som vatten :( han skrek av smärta, benen skaka när jag satte på kräm och när jag duscha med vatten så var han som en pinne och skrek så inte ett ljud kom ut till slut..... Fy vad ledsen jag blev då, kändes så hemskt och tyckte så synd om honom!!!! Idag bajja han direkt på morgonen och fortfarande röd, men inte så han yla av smärta som tur är. Funderat på vad det kan bero på och tror det är sprutan han fick förra veckan..... Förra gången han blev så här, jättefin i rumpan och 5 minuter senare sÅ är han som brännskadad, då var vi i Värmland och då hade han fått spruta 8-9 dagar innan..... Ska jag ringa till BVC om det??? Jenny, blir inget Öppnis för oss idag, oliver ska få springa naken så mycket som möjligt idag med rumpan!! Kram på er