• Vixx

Unga mammor i göteborg?

Jag heter Victoria och är 17 år, jag har en dotter som är född 100904 och alltså snart 5 månader :)
    Jag undrar bara om det finns mer unga mammor i gbg?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-19 21:40
    Ignorera inlägget. Hittade precis en tråd med samma rubrik och vet tyvärr inte hur jag tar bort inlägget.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-19 21:55
    Nu blev detta inlägget jätterörigt. Jag hittade ett inlägg om unga mammor i gbg men det visade sig att det bara var äldre unga mammor, alltså inga i min ålder. Så nu undrar jag istället om det finns några mammor i min ålder i gbg? :)

• Svar på tråden Unga mammor i göteborg?
  • filippa90
    Rosamajskorv skrev 2011-04-26 21:51:36 följande:
    Ja vi kan ju kolla om vi hittar någon dag som passar =)
    jag kan idag elleer imorgon mitt på dagen men tror vi läser här lite för sällan för att boka in något så tätt inpå :P

kan du någon dag nästa vecka
  • MSJ

Hej! Jag är 21 år och har en son på 5 månader, räknas jag som ung då? ;D Har lite svårt att hitta mammor att umgås med då det är vanligare att få barn efter typ 25..

• Rosamajskorv
    MSJ skrev 2011-05-26 13:48:23 följande:
    Hej! Jag är 21 år och har en son på 5 månader, räknas jag som ung då? ;D Har lite svårt att hitta mammor att umgås med då det är vanligare att få barn efter typ 25..

Hejhej klart du räknas =)
    Vart i göteborg bor du?

• MSJ

Gött :) Jag bor på hönö i Öckerö kommun, var bor du/ni?

• filippa90

hisingen vid wieselgrensplatsen... välkommen in i gänget :D

• MSJ

Härligt, då bor du nära en av de få mamma-vänner jag har:) Men ni hittar på grejer ihop och så då eller pratar mest här? Hur gammal är din lille?

• filippa90
    MSJ skrev 2011-05-26 21:58:49 följande:
    Härligt, då bor du nära en av de få mamma-vänner jag har:) Men ni hittar på grejer ihop och så då eller pratar mest här? Hur gammal är din lille?
    min lille kommer om tre veckor är det sagt... den här tråden har ju nästan dött så det hann aldrig bli några träffar, men jag letar för fullt efter unga mammor att åtminstone ta en fika med någon gång :P
  • MSJ

Ja just det, det läste jag ju.. Jag är ju ledig :D Nu är ju min son äldre men det spelar väl ingen roll!

• filippa90
    MSJ skrev 2011-05-27 15:38:41 följande:
    Ja just det, det läste jag ju.. Jag är ju ledig :D Nu är ju min son äldre men det spelar väl ingen roll!
    frågar du mig så spelar det ingen som helst roll.. hur länge till ska du vara ledig? mysigt med en fem månaders...
  • MSJ

Ja han är underbar :) Jag kommer vara ledig länge, vi ska ju börja försöka för en till i september och så har jag en situation på jobbet som gör att ja vill vara hemma helt tills nästa kommer! Jag är nämligen chef för en fiskavdelning nära Malmö och har blivit erbjuden att bli flyttad till öckerö som biträde men då blir föräldrapenningen betydligt lägre så jag vill vara ledig tills nästa för att slippa byta och bli av med den höga pengen. Lite fult men så bra tänkt ;) Är du hemma nu då?

• Rosamajskorv

Ja träffarna har tyvärr inte blivit av har varit fullt upp och svårt att hitta dagar, hade varit trevligt att antingen träffas innan eller efter :) Har nu 30 dagar kvar och hoppas dessa dagar går fort !!

Bor på Hisingen  - Eriksbergsområdet :)

• filippa90
    Rosamajskorv skrev 2011-05-31 12:32:53 följande:

Ja träffarna har tyvärr inte blivit av har varit fullt upp och svårt att hitta dagar, hade varit trevligt att antingen träffas innan eller efter :) Har nu 30 dagar kvar och hoppas dessa dagar går fort !!

Bor på Hisingen  - Eriksbergsområdet :)

jag har 19 dagar kvar och vill gärna få dagarna innan att rinna på lite snabbare.. annars hinns  det ju med efter
Svar på tråden Unga mammor i göteborg?