• Anonym (Kåt)

Tjejer som är hetero men som vill testa att ha sex med en tjej

Sitter här dyblöt av bara tanken på att ha sex eller web cam sex med en tjej, någon som känner samma?

• Svar på tråden Tjejer som är hetero men som vill testa att ha sex med en tjej
  • Anonym
    Mr Espresso skrev 2011-02-05 13:44:05 följande:
    Det är uppenbart många tjejers våta dröm. Hoppas ni får till det :)
    Ungefär som det är många mäns våta dröm att vara åskådare till 2 tjejer som har sex, knullar.
    Sen vill ni ju helst av allt vara med på ett hörn också...eller hur?
  • Anonym

Till alla töser där ute, vill du ha sex med en annan kvinna är du inte hetro, du är som minst bisexuell.
    Annars skulle du inte gilla tanken på samskönat sex.
    Själv är jag flata dvs jag kan tänka mig att gå hela vägen bo i hop med MRS Right ;) 

• giftfri
    Anonym (Kåt) skrev 2011-01-23 19:20:45 följande:
    Kamillah: kille

lyckantrophona: Jag är hetero men skulle vilja testa tjej sex men är inte homo eller bi, skulle bara vilja experimentera lite.......
    Liks förbannat bi, börja med att erkänna det för dig själv.., ingen annan behöver få veta, men sluta lura dig själv, det är inget du mår bättre av..
    Du är inte alls, en bättre människa än mig!
  • Mr Espresso
    Anonym skrev 2011-02-07 14:06:01 följande:
    Ungefär som det är många mäns våta dröm att vara åskådare till 2 tjejer som har sex, knullar.
    Sen vill ni ju helst av allt vara med på ett hörn också...eller hur?
    Det är mysigt att ligga med händerna bakom nacken och titta på
  • minamor

jag blir också upphetsad av tjejsex, har testat tidigare med min man och nu vill vi igen. 'frågan är bara var vi kan få tag på en tjej :)

• giftfri
    minamor skrev 2011-02-10 16:05:37 följande:
    jag blir också upphetsad av tjejsex, har testat tidigare med min man och nu vill vi igen. 'frågan är bara var vi kan få tag på en tjej :)
    VictoriaMilan såklart.., inte så mycket lögnare där, som på de andra sexkontaktsajterna...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-02-07 14:08:03 följande:
    Till alla töser där ute, vill du ha sex med en annan kvinna är du inte hetro, du är som minst bisexuell.
    Annars skulle du inte gilla tanken på samskönat sex.
    Själv är jag flata dvs jag kan tänka mig att gå hela vägen bo i hop med MRS Right ;) 
    Jag kanner inget som helst behov av att satta mig sjalv i en kategori. Jag ser mig sjalv som enbart "sexuell" Skrattande 
  • Anonym
    giftfri skrev 2011-02-07 14:21:06 följande:
    Liks förbannat bi, börja med att erkänna det för dig själv.., ingen annan behöver få veta, men sluta lura dig själv, det är inget du mår bättre av..
    Jag är inte bi. Jag är bara nyfiken.

Dina etiketter passar inte alla. Oavsett vad du säger.
  • minamor
    giftfri skrev 2011-02-10 16:08:23 följande:
    VictoriaMilan såklart.., inte så mycket lögnare där, som på de andra sexkontaktsajterna...
    testat viktoriamilan, men det är ju bara snubbar där..
  • Anonym
    minamor skrev 2011-02-18 13:18:25 följande:
    testat viktoriamilan, men det är ju bara snubbar där..
    Va! Har du använt sökfunktionen? Trots att jag bor på en mindre ort, så hittar jag 30-40 kvinnor i mitt näromröde..
  • Anonym
    lykantrophona skrev 2011-01-20 21:29:22 följande:
    men... din sexualitet är inte samma sak som ditt civilstånd.

Tänder du på båda könen -> bi
    Tänder du på motsatt -> hetero
    Tänder du på samma -> homo

Att du inte är intresserad av att bli ihop med en tjej just nu är något annat. Finns ju gott om straighta kvinnor som bara vill ligga och inte vill bli ihop med män just nu heller.

*mutter mutter*
    Men är man bi om man kan tänka sig att ha sex med en kvinna men inte alls intresserad på något annat sätt? Till exempel jag tänder inte på kvinnor på det viset, att jag ser på en kvinna och dras till henne. Men skulle kunna tänka mig att ha sex med en kvinna, det är sexuella sammanhanget i sig som tänder en så inte kvinnor vardagligt eller annars. Jag anser att man kan nog ha bisexuella tendenser i sin heterosexualitet men ändå  inte tillräckligt som dominerar för att man ska leva som bisexuell.
  • Trust me

Varför har det helt plötsligt blivit så viktigt att ordna folk i kategorierna homo, hetero och bi? Blir sexet skönare om man har etiketten tatuerad i pannan? Nej, jag tror inte det.

Klart man kan kalla sig hetero och ha sex med någon av samma kön. Precis som man kan kalla sig homo och bara ha sex med personer av samma kön. Det handlar om den egna definitionen av sin egen sexualitet.

I den här tråden behöver ingen ens bli förvirrad av att ord tolkas olika. De som skriver anger att de ser sig som hetero men har fantasier/tycker om samkönat sex. Klarar man inte av att andra använder ord på sätt som bryter med ens egen världsbild så är man ganska inskränkt.

• minamor
    Anonym skrev 2011-02-18 13:50:33 följande:
    Va! Har du använt sökfunktionen? Trots att jag bor på en mindre ort, så hittar jag 30-40 kvinnor i mitt näromröde..
    jo visst hittar jag kvinnor där, problemet är att det är snubbar som gömmer sig bakom kvinnliga bilder. När man får bilder gör en del misstaget att skicka bilder på två olika kvinnor som de hävdar är dem själva haha. Sedan är alltid deras cam "trasig" när man ska verifiera sig för varandra.. Och när man frågar hur de ska verifiera att de är en kvinna, blir de offline från msn och kommer aldrig åter haha.. så är det visserligen på de flesta community känns det som.. Jag har varit väldigt godtrogen tidigare, men nu när man blivit lurad så många gånger är man misstänksam mot alla... Känns som familjeliv är det mest seriösa och här finns det ingen som är intresserad. Och har två barn så ut och "ragga" är svårare..
  • giftfri
    minamor skrev 2011-02-24 18:35:21 följande:
    jo visst hittar jag kvinnor där, problemet är att det är snubbar som gömmer sig bakom kvinnliga bilder. När man får bilder gör en del misstaget att skicka bilder på två olika kvinnor som de hävdar är dem själva haha. Sedan är alltid deras cam "trasig" när man ska verifiera sig för varandra.. Och när man frågar hur de ska verifiera att de är en kvinna, blir de offline från msn och kommer aldrig åter haha.. så är det visserligen på de flesta community känns det som.. Jag har varit väldigt godtrogen tidigare, men nu när man blivit lurad så många gånger är man misstänksam mot alla... Känns som familjeliv är det mest seriösa och här finns det ingen som är intresserad. Och har två barn så ut och "ragga" är svårare..
    Du kanske ska skriva om din presentation, så att det blir "omöjligt" att svara för lögnarna.., t.ex kräva bevis för att dom verkligen är en kvinna.., säga att du blivit lurad av så många.., å så ska du självklart anmäla, glöm inte det!Men jag håller med dig FL är ett skitbra kontaktforum
  • Anonym (kåtbrud)

du får gärna visa upp dig i cam ;)
    min är tyvärr sönder men kan gott skriva och hjälpa dig ;) 

• Anonym (Kåt)
    Anonym (kåtbrud) skrev 2011-03-05 03:06:56 följande:
    du får gärna visa upp dig i cam ;)
    min är tyvärr sönder men kan gott skriva och hjälpa dig ;) 
    ok, byta msn?
Svar på tråden Tjejer som är hetero men som vill testa att ha sex med en tjej