Tjejer som är hetero men som vill testa att ha sex med en tjej
Sitter här dyblöt av bara tanken på att ha sex eller web cam sex med en tjej, någon som känner samma?
Sitter här dyblöt av bara tanken på att ha sex eller web cam sex med en tjej, någon som känner samma?
Till alla töser där ute, vill du ha sex med en annan kvinna är du inte hetro, du är som minst bisexuell.
Annars skulle du inte gilla tanken på samskönat sex.
Själv är jag flata dvs jag kan tänka mig att gå hela vägen bo i hop med MRS Right ;)
jag blir också upphetsad av tjejsex, har testat tidigare med min man och nu vill vi igen. 'frågan är bara var vi kan få tag på en tjej :)
Varför har det helt plötsligt blivit så viktigt att ordna folk i kategorierna homo, hetero och bi? Blir sexet skönare om man har etiketten tatuerad i pannan? Nej, jag tror inte det.
Klart man kan kalla sig hetero och ha sex med någon av samma kön. Precis som man kan kalla sig homo och bara ha sex med personer av samma kön. Det handlar om den egna definitionen av sin egen sexualitet.
I den här tråden behöver ingen ens bli förvirrad av att ord tolkas olika. De som skriver anger att de ser sig som hetero men har fantasier/tycker om samkönat sex. Klarar man inte av att andra använder ord på sätt som bryter med ens egen världsbild så är man ganska inskränkt.
du får gärna visa upp dig i cam ;)
min är tyvärr sönder men kan gott skriva och hjälpa dig ;)