• Anonym (är det normalt?)

jag är hetro tjej men tänder på bögsex,någon mer?

jag är en 22 årig tjej o bor med min sambo.

jag har märkt att bög porr och bögsex gör mig sjukt kåt. tänka en kille o en annan hålla på med varandra o varandra kuxxx gör mig skit kåt.

men tanken av att min sambo skulle göra det, gör mig bara avtänd.

varför är jag sån? är det normalt? är det några fler som känner som jag?

• Svar på tråden jag är hetro tjej men tänder på bögsex,någon mer?
  • Anonym (gift man)

Jag och min fru har haft trekant totalt 3 gånger med samma kille nu (en mycket god vän till oss) och när vi diskuterade det här med honom innan vi testade så fick vi båda två reda på att vi var lite binyfikna. Så det har fallit sig som så att vi har sugit varandra :)

Det är så jäkla häftigt att få suga en kuk tillsammans med sin fru :) och hon verkar iaf gilla det :)

• Anonym (bikille)

ok,,   jag sätter in en mailadress som ni kan maila till och berätta vilka ni är så försöker vi få ihop ngt,, inget tvång eller ångrar man sej så blir ingen sur,,

låter det ok?

i love it

• Borttagen användare

nej jag tänder inte på det, har inte ens kollat på det någon gång för det är aldrig något jag fantiserat om. däremot gillade jag väldigt mycket lesbisk sex när jag var yngre..

• Anonym (Jag med)

Jag är också tjej och tänder på att se killar hålla på med varandra. jag har tur, min pojkvän har inför mig haft sex med en annan kille. Det var det hetaste jag någonsin har sett :D

• Anonym (T)

Jag toktänder på bögsex.

Xhamster.com har ganska bra filmer eller redtube.

Jag vill se amatörfilmer, inte proffs och det får inte vara nån B musik med.

Gärna sådant som är smygfilmat.

Har hittat en kille som är filmat i ett bås när han runkar själv å sedan sticker en man in sin hand genom ett glory hole och han sprutar i hans hand, sådana gillar jag också.

Gärna rätt så högljutt sex. <3

Anonym (T) skrev 2011-02-18 09:35:37 följande:
    Jag toktänder på bögsex.

Xhamster.com har ganska bra filmer eller redtube.

Jag vill se amatörfilmer, inte proffs och det får inte vara nån B musik med.

Gärna sådant som är smygfilmat.

Har hittat en kille som är filmat i ett bås när han runkar själv å sedan sticker en man in sin hand genom ett glory hole och han sprutar i hans hand, sådana gillar jag också.

Gärna rätt så högljutt sex. <3
     ja det gillar jag oxo =)=)))
  • Anonym

Det är i alla fall jättevanligt att tjejer tänder på bögsex i de kretsar jag umgås i.

• Anonym (knäpp?)

Jag tänder extremt mycket på det.... Härligt att höra att fler tjejer gör det, trodde jag var ensam.
    Brukar kolla på det på datorn ibland när sambon inte är hemma.. Skulle sååå gärna vilja ha en 3 kant, med 2 killar med som leker med varandra. Men det skulle min sambo aldrig vilja vara med om, så jag får bara drömma vidare Skrattande

• Anonym (bikille)

ngn tjej här, singel sambo eller gift,,, som verklgen skulle vågap? utan att delta,, bara sitta bredvid och se på,,, tror vi är fler som skulle ställa upp och visa

• Anonym (S)

Jag kan ockås tycka det är sexigt att se 2 killar, också heterotjej.

• Anonym (bikille)
    Anonym (S) skrev 2011-02-22 09:45:07 följande:
    Jag kan ockås tycka det är sexigt att se 2 killar, också heterotjej.
    ska vi fixa ihop ngt? var i sverige bor du?
  • Anonym (LiLo)
    Anonym (bikille) skrev 2011-02-22 09:22:49 följande:
    ngn tjej här, singel sambo eller gift,,, som verklgen skulle vågap? utan att delta,, bara sitta bredvid och se på,,, tror vi är fler som skulle ställa upp och visa
    Lätt.
    Been there, done that, got the t-shirt.
  • Anonym

Nej du är inte ensam. Jag trodde jag var ensam. Men det stannar vid lite porrsurfning för min del. Och våta fantasier ...

• Anonym

Jag kan ju tillägga att maken nog hade svimmat om jag föreslog något sånt. Och han hade inte svimmat av glädje ...

• Bobster83

Tja. Jag och min fru har lust att prova en trekant med en extra kille. Sen skulle jag vilja prova och suga evtl knulla också. Känner för att testa om jag är bi. Som anonym gift skrev tidigare skulle jag och tjejen också vilja göra. Dock vet jag inte hur tjejen tänker kring att vi killar håller på...men tror att sålänge nån slickar eller knullar henne under tiden så är det lugnt. Hon vill nog inte vara utanför.

• Anonym (Fifi)

Du kanske är en bög i en kvinnas kropp?? Men vad spelar det för roll egentligen?

• Anonym (Mili)
    Anonym (är det normalt?) skrev 2011-01-31 21:20:08 följande:
    jag är en 22 årig tjej o bor med min sambo.

jag har märkt att bög porr och bögsex gör mig sjukt kåt. tänka en kille o en annan hålla på med varandra o varandra kuxxx gör mig skit kåt.

men tanken av att min sambo skulle göra det, gör mig bara avtänd.

varför är jag sån? är det normalt? är det några fler som känner som jag?
    Du är INTE ensam, det är otroligt upphetsande!=)
Svar på tråden jag är hetro tjej men tänder på bögsex,någon mer?