• Anonym (TS)

Onanera tillsammans

Många här inne har säkert någon gång provat att onanera ihop med en kompis eller tillsammans med flera kompisar. Så har även jag gjort när man var yngre och nyfiken.

Men så slog det mej, de jag har onanerat ihop med har alla varit av samma kön (är kille själv). Och det jag är nyfiken på, finns det någon här som provat att onanera ihop med någon av motsatt kön och gjort det typ som en kompisgrej, alltså ni har inte knullat, haft oralsex eller onanerat åt varandra utan bara onanerat tillsammans var för sig och alltså varit kille och tjej.

• Svar på tråden Onanera tillsammans
  • Anonym (y)
    Anonym (?) skrev 2025-01-04 02:20:00 följande:

Jag är rätt säker på att en tidigare flickvän onanerat med sin bästa kompis. Dom hade i alla fall hyrt Emanuelle-filmerna och läst novellerna i hennes brorsas herrtidningar ihop (Det här var på 80-talet). Den tjej jag var tillsammans med berättade att dom hade pratat om att ?dela? på en kille och hon visade tydliga exhibitionistiska drag.

En del tjejer har en superbästis som dom delar allt med. Ett stöd och bollplank i allt dom gör. Som dom diskuterar relationer och t.o.m sexliv med. Fast oftast är det nog bara teori ändå.
  • Anonym (PB)

Jag saknar erfarenhet tyvärr men tanken på att sitta bredvid en kille som plockar fram kuken är ju riktigt upphetsande. Jag skulle testa direkt

• Anonym (Killen)

Ja det har hänt men inget jag berättar för någon. Jag och en kompis brukade gå hem till honom när han var ensam hemma och kolla porrfilmer som hans farsa hade. Vi kallade det att vi tajjade. 

• Tord Wallander

Har inte testa med en tjej men jag och min 5 polar onanerade en gång i vår husvagn när vi var på fiskeresa. Vi var nyfikna och med inga tjejer på mil så var detta det andra bästa alternativ. Det flesta tyckte inte om det men jag en annan fortsatte i smyg i två år fram tills jag hitta min nuvarande fru som jag älskar så.

• Anonym (Hmmm...)

Tror det är en gay eller bisexuell grej. De vänner jag har som runkade i grupp är homosexuella eller bisexuella. Vi andra gick ut och deltog inte.

Så jag tror dessa onanilekar var något slags försiktigt närmande till att ha sex med varandra. För de där runklekarna gick över till det efter nåt års runkande och då flydde vi övriga fältet ännu snabbare.

I en grupp av 9-10 pojkar är vi 3 som är straight, ingen av oss 3 deltog. De här runklekarna och sedan gruppsexet gjorde det svårt att umgås normalt som vi gjort när vi var barn, för det blev alltid så. Samlas för att spela Risk tex. Sedan plockade någon fram ballen, någon annan hakade på och sedan gruppsex. 

• Anonym (Bonzo)

Homo eller hetero, det är begrepp som är dikotomier. Det ena utesluter det andra. Den som är homo är inte hetero, och tvärt om.

Själv tror jag att vi är multisexuella. Vi befinner oss alla på en skala från strikt hetero till strikt homo med många mjuka grader emellan. Det kan ändra sig under livet också. Män kan ha avsmak mot "bögeri" när de är unga, men bli "binyfikna" när de mognat.

Alla borde bejaka sex över huvud taget, av alla sorter, inte jaga bevis på att någon är homo eller hetero. Om båda parter njuter så är det bra sex, punkt slut.

• Anonym (Energy)

Kanske var vanligare förr?

Förekommer runka bulle idag?

• Anonym (bara dra på)

inte med kompisar men gör det med frun ibland. går att göra tystare än vanlig sex. 

• Anonym (Energy)

På jobbet händer det att vi onanerar tillsammans. Finns ett vilorum och på friskvårdstimmen kan man sätta sig i en stol där och onanera.
    Sedan kanske det kommer någon till och hänger på.

• Anonym (Arne)

Gör vi ofta min fru och jag. Älskar och se min fru njuta.

Svar på tråden Onanera tillsammans