Återfall i bulimi. Känner mig värdelös
Jag har fått ett återfall i min bulimi. Min asmbo vet ingenting. Ingen vet. Jag gråter. Känner mig så jävla värdelös. Jag klarar inte min utbildning. Ligger efter. Mörka tankar tränger sig på.
Jag känner mig desperat. Tänker på döden. Att jag förstår människor som tar livet av sig. Jag vet att jag vill leva, jag kan inte skada min familj och min sambo genom att ta livet av mig, men det är så svårt att leva...
Jag är vuxen, nästan 30 år. Jag skäms så otroligt mycket för att jag har blivit sjuk igen. Jag försöker äta normalt och sluta kräkas, men idag har jag i princip kräkts hela dagen.
Jag känner att jag inte förtjänar kärlek. Förtjänar inte min underbara sambo. Varför ska han leva med mig? En ätstörd, deprimerad idiot som inte klarar av någonting. Som kanske aldrig kommer klara av en utbildning och få ett jobb. En som bara kommer kosta pengar och tårar.
Jag klarar ingenting. Presterar ingenting. Värd ingenting.
Faaaan. Jag är så nära på att bryta ihop. Jag vill berätta för min sambo, men jag skäms så. Känner mig så elak och självisk. Och jag skäms över vad människor ska säga om jag måste bli sjukskriven igen. Vad ska de säga på mitt jobb och på min skola..
Känns som jag borde göra slut med min kille så att han slipper mig. Inte kan jag utsätta honom för ett liv med mig..
Värdelös.