-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Är det okey att spela in porrfilm eller vika ut sig när man är gravid, naken på internet tex?
-
Jag tycker det är lika ok eller lika illa oavsett om man är gravid eller inte.
-
Ja givetvis, ser inte varför det skulle skulle vara moraliskt fel.
-
Ja, på samma sätt som det är ok att göra det när man inte är gravid, ser ingen moralisk skillnad där.
-
Vad har graviditeten med saken att göra?
-
säger som alla andra ovan, är det omoraliskt att vara gravid och lägga ut sig själv naken på nätet?
-
Jag tycker man bestämmer helt själv.
Därtemot så kan jag tänka om jag ser att en tjej är gravid under porrfilmen att hon förstört wen liten del av det heliga. Och sen tänker jag, happ där är jag med i porrfilmen, jaa alltså jag låg i mammas mage.
Jag personligen tycker att porrindustrin inte är någon bra industri rakt igenom. -
Hmmm, man är lite delad här och då tänker jag på om man spelar in en porrfilm så finns risken för könssjukdomar som kan påverka fostret (som man tydligen vill behålla). Porrindustrun som man vet eftersom man hört om fall där det skett smittspridning (HIV), är inte alltid noga med förebyggande åtgärder så att smittspridning inte sker. Det är
okej om det finns förebyggande åtgärder att alla testar sig regelbundet, annars tycker jag om man som gravid inte
ens tänker på att det ska man vara noga med då borde man nog ha gjort det lätt för sig, gjort abort.
-
Jag håller med. Om det är barnen man bryr sig om så lär de bli lika upprörda av att se mamma i porrfilm oavsett om hon har bulle i ugnen eller inte.Cia o krabaten skrev 2011-02-23 17:12:48 följande:Jag tycker det är lika ok eller lika illa oavsett om man är gravid eller inte.
-
fast bullen är ju barnet?Stårscha skrev 2011-02-25 12:53:28 följande:Jag håller med. Om det är barnen man bryr sig om så lär de bli lika upprörda av att se mamma i porrfilm oavsett om hon har bulle i ugnen eller inte.
Jag hade inte gillat att ligga i magen på min mamma i en porrfilm, mycket värre än att hon gjorde porr utan mig i magen. -
Men jag upprörs inte av en sådan tanke. Det får mig bara att tänka på karlar som vägrar att ha sex med sina kvinnor när de är gravida, för att de är rädda att kuken ska stöta barnet i huvudet... Jag skulle inte gilla att få se att min mamma hade spelat in porrfilm. Punkt.Thaleya skrev 2011-02-25 21:06:27 följande:fast bullen är ju barnet?
Jag hade inte gillat att ligga i magen på min mamma i en porrfilm, mycket värre än att hon gjorde porr utan mig i magen. -
ne okej, då är vi olika.Stårscha skrev 2011-02-28 17:48:54 följande:Men jag upprörs inte av en sådan tanke. Det får mig bara att tänka på karlar som vägrar att ha sex med sina kvinnor när de är gravida, för att de är rädda att kuken ska stöta barnet i huvudet... Jag skulle inte gilla att få se att min mamma hade spelat in porrfilm. Punkt.
ne jag hade inte gillat att min mamma spelade in porr punkt heller :) -
Thaleya skrev 2011-02-28 18:36:42 följande:ne okej, då är vi olika. ne jag hade inte gillat att min mamma spelade in porr punkt heller :)
Jag tror inte någon skulle vilja se sin mamma i en porrfilm. Jag tycker att gravidporr(kommer inte på vad det heter) ser jäkligt skumt ut. Sen är det mycket som jag tycker ser skumt ut i porrens värld.