• Bellas7

Fyra ägg på vul och risk för tvillingar eller fler

Har en liten undran hur stor risk det är att alla äggen släpper och man blir gravid med mer än ett barn? Ni som har behandlats med hormoner och det har varit mer än ett ägg, har ni blivit gravid med tvillingar?

Jag har haft flera mf och har gått på hormonbehandling sen förra sommaren så vi har inget emot tvillingar. Min läkare menar på att om där är fortfarande på tis fyra ägg så ska vi ändå försöka att bli med barn fast där är fyra ägg, hon tror att min äggkvalitie inte är den bästa så därför godkänner hon fyra ägg.

• Svar på tråden Fyra ägg på vul och risk för tvillingar eller fler
  • Sessan4
    Bellas7 skrev 2011-06-03 23:07:49 följande:
    Var på ul idag och fick se alla tre sprallade
    V 9+4 underbart :)
    Häftigt!!!
  • Sessan4

Vore kul o få se en bild på dina 3 småttingar!!!

• Bellas7

Jag har bilder i min galleria från ul nu i ons då jag var 10+2 :)

10+4 snart 10+5 idag tiden går fort fast man vill vara över vecka 12 nu och veta att allt gått bra :)

• Sessan4
    Bellas7 skrev 2011-06-10 22:40:28 följande:
    Jag har bilder i min galleria från ul nu i ons då jag var 10+2 :)

10+4 snart 10+5 idag tiden går fort fast man vill vara över vecka 12 nu och veta att allt gått bra :)
    Spännande, men jag kan tyvärr inte se nån UL bild, bara dina tester
    Kanske är det knas med nån inställning?
  • gnuttenn
    Bellas7 skrev 2011-06-11 12:45:34 följande:

ett foster ser man hela sen ser man bara huvudet på de andra två
    Vad roligt! :) Vilken vecka är du i nu?
  • Sessan4

Shit va coolt! du kommer att få en megamage

• Ärta

Stort grattis till graviditeten. Önskar dig all lycka.

• L13

Om du ser hjärtat slå efter V9 så sa mina läkare att det e safe...då behöver man ej känna oro till v 12....vi såg hjärtat slå v11 på vul å då berätta de det...då gick vi ut m de oxå grattis!

• Frila2

Hej TS! Grattis till tre småttingar i magen. Vill bara bjuda in dig till tråden "tvillingar i höst?"  www.familjeliv.se/Forum-2-111/m58249479.html  där det finns två andra trillinggravida. De är nog lite längre gångna än vad du är. Du kanske redan har kontakt med dem iof.

Svar på tråden Fyra ägg på vul och risk för tvillingar eller fler