• Anonym (undrande)

Ni som lever i ett parförhållande- hur ofta har ni sex?

Hej!

Jag lever i ett förhållande sen tre år tillbaka och tycker att jag och min partner har sex för sällan 1-2 ggr. i veckan... Han säger att det är hans normala sexdrift och han har helt enkelt inte lust oftare än så, när vi väl har sex funkar det bra. Kan tillägga att det har varit så här från start så det är inte så att lusten har avtagit p.g.a. att vi har varit ihop länge.

Vänder mig nu med en fråga till andra i fasta förhållanden, hur ofta har ni sex och hur länge har ni varit tillsammans?

• Svar på tråden Ni som lever i ett parförhållande- hur ofta har ni sex?
  • Anonym (Traci lords)

300 gånger om dagen. 

• Anonym (Kvinna 49)

lite Olika, ibland 3-5 ggr dag (sällan) ibland uppehåll på 2v oavsett mens eller annat. Men gärna 2-3-4 ggr i veckan.

jag fick hormonplåster mot förklimakteriet och efter tre månader så sa det pang, jag blev galet sugen efter at vi inte haft sex med varandra på ett par år. Jag är så glad förser, jag älskar sex med min man och vi är som när vi var unga, kan inte låta bli varandra vi var hopplösa:))  och att vi kan ha lika skönt nu i medelåldern är något vi är väldigt lyckliga över båda två.  Han är underbar. Vi varierar oss i sexet, gillar att se varandra nå njutning, gillar snabbisar eller långdragna stunder där vi njuter vilar njuter vilar 

• yagge

Jag 35 min sambo 55. Tillsammans 3år. Inga barn ihop. Jag har en 13 åring från tidigare förhållande. Han har inga egna barn.
    Har vi sex 4 ggr i månaden får jag tacka gudarna. Han, mycket låg sexlust. Trött på att be om sex. 
    Jag är attraktiv, fin stil, tar hand om mig, ren och luktar gott, klär mig elegant och alltid redo att ha sex med honom. Förstår inte hur han inte vill ligga med mig oftare. Jag blir inte klok....

• Anonym (tjej)

Jag hade varit nöjd om jag fick ha sex 1-2 ggr i veckan. 🙈Här är det olika men 1-3 ggr i månaden. Men sen kan det gå 2-3 månader mellan gångerna också. Alldeles för sällan tycker jag. Tycker det är sällan när det blir 1-2 ggr i månaden.
    Vi har varit tillsammans i 9 år. 

• Anonym (W)

Aldrig sedan 2 år tillbaks. Hennes lust är borta och hon är inte inte av att få den tillbaks heller. Hon är nöjd som det är.

• Tornhöken
    Anonym (tjej) skrev 2023-11-04 22:13:03 följande:

Jag hade varit nöjd om jag fick ha sex 1-2 ggr i veckan. 🙈Här är det olika men 1-3 ggr i månaden. Men sen kan det gå 2-3 månader mellan gångerna också. Alldeles för sällan tycker jag. Tycker det är sällan när det blir 1-2 ggr i månaden.
    Vi har varit tillsammans i 9 år. 

Hur gamla är ni? 
  • Anonym (Man34)

Varit ihop i snart 7 år. 2 barn på 2,5 o 4 år. 

Hon 43 o jag 34. Galet tända på varandra. Sex ca 3-4 i veckan. 

• Anonym (Man 45)

Gift sedan ca 20år två barn (tonåringar). Blir 1-5 ggr per månad.

• Anonym (Sällan.)

2-3 gånger per månad. Med förra pojkvännen hade hon 3-4 gånger i veckan.

• Anonym (Sällan.)

2-3 gånger per månad. Med förra pojkvännen hade hon 3-4 gånger i veckan.

• Anonym ((Kille))

Jag 43 min Sambo 57 har varit tillsammans i snart 4år.
    Vi har nog sex 4-5ggr i veckan, ibland mer o i bland mindre, men snittet ligger nog där iaf.

• Krutis

10 år .

typ varannan vecka , frun vill helst varje dag men jag har inte samma behov 😊.

Svar på tråden Ni som lever i ett parförhållande- hur ofta har ni sex?