• sidentrosan

Vet ni om att ni är sexiga?

Hej Hej på er alla Glad

Jag måste bara fråga en sak.

Idag när jag var på BVC med min älskling, så kom det en kvinna som hade träningsbyxor på sig och en träningstopp. Hon måste ju jobbat där på VC med nått, för annars går man ju omkring med ytterkläder.

Ja hon skulle gå ut till apoteket och jag märkte med en gång att han hade sådana där härliga byxor där alla konturer kommer fram (typ vanliga träningsbyxor), hon hade en fin kropp på det också.

Jag undrar bara om hon/ni medvetet vet om att detta är sexigt, för det kan jag lova att ALLA killar tycker!!!
    När hon kom tillbaka och vi stod i utgången till BVC där det inte är sådär jättemycket plats, så stannade hon till för arr prata. Hon var så hjärtlig och snygg, så jag kunde inte låta bli att när hon skulle passera oss, så la jag en hand på hennes rumpa som man kan göra när man skall hjälpa någon förbi, (fasst så trångt var det kanske inte men, det gick inte att låta bli). Sen passerade hon glatt.

/Kramar
    sidentrosan

Kärlek mot andra är underbart
  • Svar på tråden Vet ni om att ni är sexiga?
  • sidentrosan
    Suck och suck skrev 2011-03-09 17:31:11 följande:
    Jo, när jag läser din ts lite noggrannare så tycker jag att det var ett märkligt beteende. KAN varit så att tjejen gillat det, men som du ser så reagerar de flesta negativt på det här (i den andra tråden som  HSHDLSN startade).
    Ja visst är det så. Taffsande är avskyvärt.

Men uppstår en situation som är svår att beskriva så anses det bara hjärtligt att hjälpa fram henne för att vi skulle gå omlott med varandra.

Så jag har respekt för den andra tråden högaktigt.

/Kram
  • sidentrosan
    Buspojkarna skrev 2011-03-09 17:32:56 följande:
    Menar du typ tajta byxor typ jazzbyxor mm?
    Jag köper oftast mina byxor på sportavdelningarna då de är så sköna att ha på sig. Har inte haft en tanke på att det är så sexigt. Mina brukar vara ganska tunna i materialet och sitta tajt ner till knäna för att sedan bli vidare.

Är det helt seriöst sånna som är sexiga eller ska det vara löpartajts?
    Det är sådana som är så sexuga på kvinnor.
    Bra tjejen!!
    /kram
  • Bevabus

Jag är medveten om att min rumpa ser jäkligt bra ut i sina byxor och är stolt över det. Men hade du tagit dig rätten att lägga handen på mig sådär utan tillåtelse så hade jag gett dig en klapp på käften direkt! Herregud... lite respekt tack.

There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • sidentrosan
    Bevabus skrev 2011-03-09 18:09:03 följande:
    Jag är medveten om att min rumpa ser jäkligt bra ut i sina byxor och är stolt över det. Men hade du tagit dig rätten att lägga handen på mig sådär utan tillåtelse så hade jag gett dig en klapp på käften direkt! Herregud... lite respekt tack.
    Ja jag vet, händer inte så ofta. typ första gången
  • Bevabus
    sidentrosan skrev 2011-03-09 18:09:55 följande:
    Ja jag vet, händer inte så ofta. typ första gången
    Och jag rekommenderar inte att du gör om det.
    There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • Thaleya

Jag vet att jag är supersexig egentligen, sen kan jag vara sunkigt klädd ibland men sålänge jag har attityden där bakom allt. så är jag sexig.

• sidentrosan
    Buspojkarna skrev 2011-03-09 19:23:58 följande:
    alltså typ dessa?;  www.ellos.se/dv/1-Nederdelar-Byxor/e-basics/_...|||0

Vad är det som är så sexigt?
    Japp, precis sådana menar jag.

Det som är sexigt. Ja det framhäver konturer på ett sådant sätt så att man får en distinkt skillnad mellan man och kvinna. Sen att det inte döljer något är ytterligaren en psykologisk faktor som spelar in tror jag, att WYSIWYG är den stora grejen.

Av statistiken att dömma så är det inte många här på FL som är bekväm med att visa sig i jazzbyxor, men den stapeln räknas inte egentligen. Jag är bara intresserad av hur många som är medvetna om att alla killar/pojkar/män tycker att alla kvinnor ser bättre ut i dom än pösiga byxor.

/kram
  • Buspojkarna

Så vad är det som inte döljer något. Det ser väl ut som vilka byxor som helst eller?
  • Vavavavasaru

Mäh, eru dum eller, snacka om sex offender, haha.  Man kan ju fan inte gå och tafsa på folk bara för att dom ser bra ut.   Och speciellt när du hade din gravida kärring med dig också, måste ju fått henne att må toppen. 

Nä, weirdo varning på dig!

Stackars barn...pappan är stans snuksgubbe...

• Thaleya

ärligt talat ts, det är inte okej att hjälpa någon med att ta dem på rumpan sådär. Tycker det låter creepy bara.

• Noun

Ha ha! Nääää..... därav avataren; Jag vill inte fresta snuskgubbar att lägga handen på mina jazzbrallor!

• Suck och suck

Ts är avreggad nu, ser jag.

• power
    Suck och suck skrev 2011-03-14 21:16:26 följande:
    Ts är avreggad nu, ser jag.
    ja, synd.
  • Suck och suck
    power skrev 2011-03-14 21:19:16 följande:
    ja, synd.
    För att?...
Svar på tråden Vet ni om att ni är sexiga?