Nominerade till Gry´s tjejplan
Hej, kan vi inte träffas här vi som är nominerade till Grys tjejplan? Hoppas att det är många med mej som blivit nominerade. Hålla tummarna för att vi får åka. Häng på så får vi se vilka som får åka med
Hej, kan vi inte träffas här vi som är nominerade till Grys tjejplan? Hoppas att det är många med mej som blivit nominerade. Hålla tummarna för att vi får åka. Häng på så får vi se vilka som får åka med
Från deras hemsida/tävlingsvillkor
Så här funkar det:
- När någon nominerar dig får du ett mail av Gry som uppmanar dig att lyssna på radion.
- Vi ropar upp namn tre gånger om dagen. Ett i Äntligen morgon, ett hos Madeleine Kihlman/Charlotte Lauterbach (varannan dag) och ett hos Pär.
- Det varierar från dag till dag vilka tider vi tävlar, men det är alltid på vardagar mellan 7 och 18.
- När du hör ditt namn ska du ringa 020-314 314 inom fem minuter. Gör du det har du en plats på Mix megapols tjejplan 2011! Om personen inte ringer ropar vi upp ett nytt namn. Självklart säger vi numret i radion vid tävlingstillfället.
- Vinnarna får sedan info om resan via mail
Håller med om att det var bättre när de ringde upp vinnaren. Jobbar på sjukhus, MYCKET svårt att ha radion på och lyssna hela dagarna
Men har man tur så kanske man prickar in det
Jag nominerade min vän vars barn jag har varit barnvakt för. Hon kom med !!! I går kl. 15.30 läste de hennes namn och hon ringde in!
Men Gry ringde till henne i tisdags och sa att hon kom med om hon ringde in när namnet lästes upp. Vet inte om dom gör så till alla som kommer med men...
I alla fall så himla roligt att hon kom med!
Hej alla glada tjejer!
Några frågor som jag hoppas någon av er kan svara på.
Jag har blivit nomenerad av min kille men ej fått ett mail om detta, har det blivit något fel då?
Och hur vet man om ens namn ropats upp? Har råkat missa några "uppropningar"..
Tacksam för svar!
Kan man se någonstans vilka som kommit med?
Måste bara med i år. Det kostar 30 000 annars att bo 4 dgr på det där hotellet
Är med nominerad denna gång och hoppas man får åka med. Vore coolt att få åka och bo på detta hotell där det kostar 30 000 att bo 4 dgr helt gratis!! Skumma är dock de drar sista vinnaren på torsdag och de åker på fredag. Så då ska alltså den personen hinn packa på 1 dag medans andra kanske varit förberedda i minst 1-2 veckor innan. Och om man ej får ledigt då. Komma där dagen innan man pker och säger. Ja jag behöver ledigt fredag, måndag och tisdag. Cheferna vill nog man säger till i lång tid. Tänk man kanske ska leda en konferens eller så
Hej vill nominera min bästa kompis, hon är en levnadsglad tjej som har fått en del motgångar på sistone. Så jag tycker hon skulle vara värd att åka med tjejplanet med gry. Skicka gärna bekräftelse av nöt slag så jag vet om jag gjorde det här på rätt sätt ????
Angelica Jonsson heter hon. Är 28 år.
Med vänliga hälsningar
Johan Wessmark
Ska fanken med i år det ska jag. Men har aldrig varit utomlands själv tidigare utan morsan så att få dela rum med nån man ej känner som kanske snarkar blir jobbigt!