• HeartsOnFire

Behöver akut hjälp till dop!!!

Jag har beställt servetter med tryck till min sons dop och fick hem de igår...*suck* inte alls som vi hade tänkt...det mesta var fel. Det enda som stämde var färgen på trycket. Nu är det en vecka kvar till dopet och jag måste hinna beställa nya!
    Någon här som trycker på servetter eller kan tipsa om en jättebra sida där de är snabba! Eller bara en bra sida så man kan be dem vara snabba på att trycka servetter åt oss.

Det som var fel med servetterna som vi fick:
    Fel färg på servetterna
    Trycket var jättestort
    Trycket satt fel så det går inte att vika servetterna för då försvinner trycket

För några år sedan beställde jag servetter från samma person och var JÄTTENÖJD. Superfina servetter och jag var så glad att hon fortfarande trycker på servetter även fast hon har tagit bort sin hemsida.
    Tydligen så har hon ändrat på allting när det gäller hennes tryckeri...ändå påstår hon att hon trycker alltid på det här sättet. Det stämmer ju inte.

Hoppas verkligen att någon kan hjälpa mig...snabbt!

• Svar på tråden Behöver akut hjälp till dop!!!
  • Alexi
    HeartsOnFire skrev 2011-03-18 09:28:00 följande:
    När beställde ni?
    I helgen tror jag, stod tio dgrs leveranstid. Men du kan ju alltid kontakta dem och fråga om snabbare.
  • HeartsOnFire
    Alexi skrev 2011-03-18 09:44:38 följande:
    I helgen tror jag, stod tio dgrs leveranstid. Men du kan ju alltid kontakta dem och fråga om snabbare.
    Okej. Ja jag ska gå in där och kika lite mer. Tack så mycket! =)
  • MattiasFru
    HeartsOnFire skrev 2011-03-18 09:31:25 följande:
    Jag hade visst inte varit inne på den där sidan förut såg jag.
    Vilket tryck beställde ni?
    Har hon "bebis på kudde"? Jag såg den inte bland bilderna.
    Vi beställde till vårt bröllop, så vi hade inga bäbisbilder men jag var in och kikade och dom verkar inte ha just det trycket, men hon har ju andra och väldigt fina vinkningar. kolla under kids corner
  • HeartsOnFire
    MattiasFru skrev 2011-03-18 09:54:28 följande:
    Vi beställde till vårt bröllop, så vi hade inga bäbisbilder men jag var in och kikade och dom verkar inte ha just det trycket, men hon har ju andra och väldigt fina vinkningar. kolla under kids corner
    Vi kommer bara beställa med tryck. Vikningen fixar vi själva...ska bara vika till en trekant.
  • MattiasFru
    HeartsOnFire skrev 2011-03-18 09:55:33 följande:
    Vi kommer bara beställa med tryck. Vikningen fixar vi själva...ska bara vika till en trekant.
    Aha okej ja då var kanske inte den sidan det ultimata då eftersom att inte det trycket ni ville ha fanns, hoppas du hittar någon som kan hjälpa dig till dopet iallafall!
  • HeartsOnFire
    MattiasFru skrev 2011-03-18 09:57:28 följande:
    Aha okej ja då var kanske inte den sidan det ultimata då eftersom att inte det trycket ni ville ha fanns, hoppas du hittar någon som kan hjälpa dig till dopet iallafall!
    Jag funderar på om jag ska ta de servetter vi fick iaf...men begära att få rabatt. Tänker inte betala fullt pris för en felaktig vara...eller rättare sagt 50! felaktiga varor. *suck*
    Ska ändå titta vidare om det finns någon som kan trycka nya servetter snabbt så kan jag ta det om jag hittar någon vänlig själ. =)
    Tacksam för din hjälp. Grattis till bröllopet!...antar att det var ett tag sen, men grattis iaf. =)
  • MattiasFru
    HeartsOnFire skrev 2011-03-18 10:09:50 följande:
    Jag funderar på om jag ska ta de servetter vi fick iaf...men begära att få rabatt. Tänker inte betala fullt pris för en felaktig vara...eller rättare sagt 50! felaktiga varor. *suck*
    Ska ändå titta vidare om det finns någon som kan trycka nya servetter snabbt så kan jag ta det om jag hittar någon vänlig själ. =)
    Tacksam för din hjälp. Grattis till bröllopet!...antar att det var ett tag sen, men grattis iaf. =)
    okej, ja så kan du ju också göra, det borde hon ju gå med på tycker jag! Hoppas att det löser sig på bästa sätt iallafall! och tack! det var inte så jättelänge sedan, i oktober blev jag fru
  • HeartsOnFire
    MattiasFru skrev 2011-03-18 10:20:07 följande:
    okej, ja så kan du ju också göra, det borde hon ju gå med på tycker jag! Hoppas att det löser sig på bästa sätt iallafall! och tack! det var inte så jättelänge sedan, i oktober blev jag fru
    Tack så mycket! =)
    Okej, ja det var ju inte så länge sedan. Hur känns det att vara fru? =)
  • MattiasFru
    HeartsOnFire skrev 2011-03-18 11:43:58 följande:
    Tack så mycket! =)
    Okej, ja det var ju inte så länge sedan. Hur känns det att vara fru? =)
    Helt underbart :) jag har nog haft mest problem med namnbytet, men det börjar också sätta sig nu hihi
  • HeartsOnFire
    MattiasFru skrev 2011-03-18 13:00:00 följande:
    Helt underbart :) jag har nog haft mest problem med namnbytet, men det börjar också sätta sig nu hihi
    Det låter bra. =)
  • Mormor11

Hoppas att det löste sig för dig, för det här tipset kommer ju lite för sent för dig. Men kanske kan det hjälpa någon annan.

Vi har köpt flera gånger på www.kattisproduktion.se och blivit lika nöjda varje gång.

• HeartsOnFire

Jadå det löste sig. Jag köpte servetter av Karin som tryckte jättefina servetter och de levererades snabbt. Tack så mycket för hjälpen iaf. =)

Svar på tråden Behöver akut hjälp till dop!!!